Boyzilian (brazilian wax voor man) afsluitend met HJ

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als het je alleen om waxen gaat, in NL hebben we delete-waxing.com, ook in het zuiden dus mogelijk niet zo ver vanuit België. Ik ben er al jaren tevreden klant. Let op, geen sexuele dienstverlening.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat alles wat in de buurt komt van iemands kroonjuwelen het idee wekt dat het met een HE afgesloten kan worden is best gek toch?

Bedacht me dat laatst ook toen de hj's te gewoon werden en verlangde naar meer.
 
Na het waxen van de intieme zone is het advies, zowel voor mannen als vrouwen, 24 uur geen seksuele stimulatie te hebben.

Is echt het beste voor je huid, je poriën moeten echt even bijkomen van zo'n behandeling.
 
Ik vond de pijn de eerste keer al erg meevallen. De haartjes komen daarna dunner terug. Dus de pijn, of beter het ongemak wordt elke keer minder.
Volgens menig dame is het juist makkelijker waxen met een erectie. Dus daar voldoe ik dan graag aan. Helaas nog geen handjob als afsluiting mogen ervaren. Maar ik vind het al leuk dat een -meestal aantrekkelijke - dame een kwartiertje met volle aandacht rond mijn stijve lid bezig is.
 
Ik vond de pijn de eerste keer al erg meevallen. De haartjes komen daarna dunner terug. Dus de pijn, of beter het ongemak wordt elke keer minder.
Volgens menig dame is het juist makkelijker waxen met een erectie. Dus daar voldoe ik dan graag aan. Helaas nog geen handjob als afsluiting mogen ervaren. Maar ik vind het al leuk dat een -meestal aantrekkelijke - dame een kwartiertje met volle aandacht rond mijn stijve lid bezig is.
Als je dan voor sugar waxing gaat is de beleving rond je stijve lid nog intenser 😉
 
Voor een goede brazilian/boyzilian wax en zalige massage heb ik heel goede ervaringen met Sisi uit Merelbeke. Naar afwerking heb ik nog niet geïnformeerd, maar een stijve bezorgen ze me keer op keer 😁

 
Voor een goede brazilian/boyzilian wax en zalige massage heb ik heel goede ervaringen met Sisi uit Merelbeke. Naar afwerking heb ik nog niet geïnformeerd, maar een stijve bezorgen ze me keer op keer 😁


Wel prijzig daar, in Lummen voor de helft van de prijs…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan