Braziliaanse billen VS Colombiaanse billen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.917
09/10/21
4.208
19
Voor de billen liefhebbers onder ons welke nationaliteiten hebben de mooiste billen? Omdat vooral Braziliaanse en Colombiaanse dames hier in Nederland de dienst uitmaken heb ik voor die twee landen gekozen, er mag uiteraard ook over andere nationaliteiten gesproken worden. Ik vind Braziliaanse billen over het algemeen mooier dan Colombiaanse billen omdat ze binnen proporties zijn en meestal een goede chirurg ze heeft gemaakt. Bij Colombiaanse dames zie je vooral dat de dames voor extra groot kiezen en daarom de billen er minder natuurlijk uitzien. Ik heb soms het idee dat Colombiaanse billen door een goedkope plastisch chirurg zijn gemaakt en daarom er soms misvormd uitzien. desalniettemin heb ik hele mooie Colombiaanse dames met grote billen mogen verwennen.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je niet zomaar kunt zeggen waar de billen het mooiste zijn. In ieder land wonen wel dames met mooie billen, ook in Nederland en België kom je dames tegen met een geweldige bilpartij 😜
Ik ben dan ook blij met het aankomende zomerseizoen, dan zijn de mooie billen weer overal goed te zien 😉
 
Misschien nutteloos, maar in ieder geval een plezierig onderwerp.
Ik doe al jaren met veel plezier een vergelijkend warenonderzoek tussen Braziliaanse, Colombiaanse en vele andere billen. Ondanks dat er waarschijnlijk nooit een absolute winnaar gaat komen, gaat mijn onderzoek met veel plezier door.
Maar waarom specifiek die twee landen? Waarom geen Venezolaanse billen, of Paraguyaanse? De vraagt toont de absurditeit aan, hoop ik. En waarom zou je denken dat alle billen binnen een land er hetzelfde uitzien, dat is toch ook onzin? Er bestaat ook niet zoiets als 'de Nederlandse bil'.

Doe dan een topic 'hoe zie jij billen het liefst'? In dat geval: klein en strak, compact. Een klein kontje is sexy, en met die grote exemplaren die nu mode zijn heb ik helemaal niets.
 
Ik vind 7 het mooiste.
6 lijkt me siliconen (n)
De lelijke handjes bij 2 verpesten het een beetje.

(geen idee wie welk land is en boeit me ook niet)
 
goh ik heb vele Zuid Amerikaanse billetjes van heel dichtbij en iets verderaf bekeken, eraan geroken, gemasseerd of een lichte tik erop gegeven of er heerlijk tegenaan geketst.
Of je nu aan de billen kan zien waar ze vandaan komen? Nee niet echt, in zowel Colombia als Brazil heb je ze in alle maten, van stevig tot zacht, van sportief tot uitgezakt.

Hooguit kom ik tot een wat algemene beoordeling.
Er zijn vele mooie natuurlijke billetjes uit Venezuela. De Braziliaanse zijn gemiddeld wat groter en ronder. De Colombiaanse meiden zijn misschien iets fijner gebouwd dan de Braziliaanse dames.

Overigens is het aanbod Zuid Amerikaanse dames hier in Noord Europa echt dramatisch slecht, net als de Aziatische. Wat je hier vindt is meestal overjarig en teveel opgezwollen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan