Braziliaanse billen VS Colombiaanse billen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Overigens is het aanbod Zuid Amerikaanse dames hier in Noord Europa echt dramatisch slecht, net als de Aziatische. Wat je hier vindt is meestal overjarig en teveel opgezwollen.
Het zal er dan aan liggen waar je ze zoekt. Wat uiterlijk betreft heb ik weinig te klagen over het Latina aanbod.
 
Tijd voor een quiz!

Tijd voor de antwoorden:
Deze billen behoren toe aan een webcam/instagram model dat bijklust als fitness influencer. Voor zover ik weet puur natuur en ze zijn 100% Colombiaans.

Nee, dit wordt niet bedoeld met een "Brazilian Butt Lift", maar de billen zijn wel volledig Braziliaans. Deze dame was ooit dvp en ik heb vast kunnen stellen dat de billen volledig natuurlijk zijn.

Wederom een voormalig dvp. Helaas heb ik haar nooit kunnen ontmoeten. Ik schat in dat deze billen wel wat hulp hebben gehad, maar dat zal Braziliaans vakwerk zijn geweest.

Deze partij heb ik snel willekeurig van twitter geplukt. Ze zijn van een Colombiaans model dat met de billen bloot gaat voor de webcam.

Hier heb ik vals gespeeld: deze zijn niet Colombiaans en niet Braziliaans. Dit zijn Venezolaanse paaldans billen.

Een Braziliaanse met Brazilian Butt Lift: Rimon zag het direct.

Toen ik deze petite dvp bezocht sloeg ze met gemak een long drink rum achterover. Waar al die alcohol is gebleven? Het is in ieder geval niet direct die Colombiaanse billen in gevlogen.
 
Dank voor de nieuwe inzichten!

Jammer om te moeten concluderen, dat ik niet altijd even scherp was en dus nr. 2 heb moeten missen, heb zomaar het idee dat zij een beauty is (ondanks haar lelijke (?) handen)...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan