Recensie Brenda, Leeuwarden (voorheen Amsterdam, Voorburg, Emmeloord) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geniet73

Newbie
5
03/09/21
5
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/emmeloord/3781196-brenda#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgesproken in een straat in Emmeloord. Daar geparkeerd en weer gebeld voor het nummer. Brenda is een mooie vrouw. De foto's bij de advertentie kloppen volgens mij niet. Is iets steviger, meer een normaal postuur dan slank en draagt haar haar in een knotje. Vooraf moet er betaald worden. Pijpen met condoom doet ze keurig. Adverteert met zoenen en tongzoenen, maar alleen kusjes op de wang was toegestaan.... Nou ja.... Ze spreekt voornamelijk spaans en een beetje Engels. Seks was iets minder en was ook korter dan afgesproken. Ik verloor al wat zaad, maar was nog niet echt klaargekomen. Mevrouw was onverbiddelijk: ze stopte dus met alles en ik kon weer gaan. Al met al voelde het echt als een date waar mij snel wat geld afhandig werd gemaakt, terwijl het met iets meer tact en inlevingsvermogen (en de tijd gewoon volmaken) een goede date had kunnen worden. Ik zal haar niet meer bezoeken, maar ik wil haar ook niet wegzetten als iemand die alleen aan het geld denkt. Andere wandelaars kunnen hier best een goede date aan hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan