WHEM Brenda Vlaardingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zandpad fan

Stamgast
Forumpionier
410
01/07/21
186
Ik kan het mis hebben maar ik heb deze dame al 100 keer gebeld om iets af te spreken als ze beschikbaar is.
neemt nooit op bel je een later nog een keer telefoon uit heeft iemand hier ook ervaring mee ?
 
Ben ik ook benieuwd naar. Vanwege beperkte beschikbaarheid (doordeweeks overdag gaat met werk vaak lastig) heb ik haar nooit benaderd. Zaterdag meen ik werkt ze wel de hele dag.
 
Deze week eindelijk een keer met deze dame afgesproken ik had totaal geen klik met haar het viel allemaal nog al tegen ook haar uiterlijk ze kwam boven op met zitten ze was veel te zwaar om te neuken ze bewegende zelf ook niet mee uiteindelijk maar met de hand afgemaakt
Als je van mollig houd moet je in Vlaardingen zijn
 
Vandaag weer geweest en oprecht.. wát een schatje. Als je een GFE wil met een lieve vrouw die NLs spreekt en je van hele grote borsten hou : ga naar Brenda. Echt een aanrader! Heb werkelijk niets verkeerd te zeggen over haar.
En oh, deze week is het maar 100 euro voor een uurtje.

Ik ga ook zeker weer terug ! 10/10
 
Ik ben hier ook geweest, lieve/aardige dame. Bezoek dateert van sept 2021. Heerlijk om doggy te nemen in haar grote ronde kont. Enorm grote borsten, die heerlijk aanvoelen. Ontvang in een flat met eenvoudige parking voor je auto. Prima voor een snelle wip.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan