WHEM Brielle, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze begint binnenkort weer. Ik ben er aantal keer geweest. Vond het wel relaxed. Ik vind haar knap. Prachtig lichaam met kleine natuurlijke borsten. Normaal ga ik voor grote natuurlijke. Bij haar is het helemaal in proportie. Ze is met een heerlijke massage begonnen, daarna alles er op en er aan. Pijpen zonder, rest met. Zalig. Ga er direct naartoe als ze weer begint.
 
prijzen zijn op dit moment bij thuis ontvangst, 120 voor 30 min en 200 voor 1 uur.


Denk wel dat ook de reviews op Kinky voor een deel fake zijn, meeste zijn allemaal 1e review die ze schrijven.
Ziet er lekker uit maar ik pas voor dit soort dames, maar hoor graag van de gene die er geweest zijn hoe dit was.
 
Ik ben er aantal keer geweest. Hele vriendelijke dame. Erg relaxed. Foto's zijn 1000% echt. Zalig figuur ook. Ga altijd voor massage + extra's. Was blij dat ze weer terug is. Wat mij betreft een aanrader.
 
Toch staan er ook bij haar fake reviews tussen, kijk maar eens bij review van X en van bring, beide in het engels, beginnen het zelfde en geven aan voor een massage geweest te zijn en toch een review over soft SM, bij de review van bring.
Ik heb geen vertrouwen meer in alles van Kinky, het systeem van reviews is naar de kloten geholpen en ik probeer maar hier zoveel mogelijk info te vinden, maar het is jammer dat er niet meer wandelaars revieuws plaatsen, zo zouden we elkaar veel meer kunnen helpen.
 
Klopt, reviews op Kinky zijn zeker niet betrouwbaar. Mijn bezoekjes bij Brielle begonnen met massage en liep vervolgens uit in soft SM. Waar haar overige skills ook goed in uitkwamen. Pijpen doet ze prima, zonder.
 
Iemand ervaring met deze dame uit Rotterdam? Adverteert al een tijdje maar heb nog nooit een recensie van haar kunnen vinden.

Vanmiddag bij haar langs geweest.
Ze reageert behoorlijk vlot op de app.
Leuke meid die toch redelijk kan masseren en kan teasen.
Een leuke date gehad.
Fotos kloppen niet helemaal maar wel een super leuke meid.
Recensie volgt
 
Na het lezen van reviews over Brielle (Palacios), hier en op andere sites, besloot ik een afspraak te maken. Ook haar persoonlijke website overtuigde me. Het contact ging vlot, in goed Engels. Dat vind ik belangrijk, om ook tijdens een date makkelijk met elkaar te kunnen praten. De foto's beloven veel en tonen hoe ze er in werkelijkheid uitziet. Ze heeft een lieve, vriendelijke, kalme uitstraling. Duur van de ontmoeting was 2 uur. Ik zocht bij haar een hoog GFE gehalte en dat heb ik ook gekregen. Zij beleeft duidelijk ook veel plezier aan het geven hiervan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan