Recensie Britanny, Leuven 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MuffyMan

Wandelaar
29
02/10/22
7
2
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20?
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/latina-shemale-available-for-you.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

deurne

Allereerst: het is de dame in de foto's. Dat lijkt niet de norm te zijn
In het echt ziet ze er nog beter uit. Ze ontving me in lingerie, kousen en hakken, die ik direct mocht kussen. Vanop die kniel positie kon ik al snel haar paal in mijn mond steken, die direct groeide. Soms liet ze me zuigen, soms stootte ze in mijn keel. Heel opwindend.
Dan pakte ze me langs achter, dat was wel even wennen dat formaat, maar algauw werd het heel lekker. Dan moest ik op mijn rug en stootte ze nog wat harder. Ze kwam in het condoom, en ik moest dan weer zuigen, al snel was ze terug hard en mijn keel kreeg er weer van. Ze spoot dan in mijn mond
Dan kwam ze op mijn gezicht zitten en reed op mijn tong en neus, waardoor ik kwam.
En vol uur, en beiden moe en tevreden. Aanrader
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/britanny-3/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgesproken in Gent. Buurt van de Charlatan. Wat een kut buurt om te parkeren. Je kunt ook niet snel even over de streep gaan staan ofzo want politiebureau is daar ook. Na een half uur te laat dan toch er geraakt. Eerste positief punt: ze was niet boos en had geen allures. Goed. Eerst zaken doen. We hadden al alles besproken online dus gaf ik geld voor extras. Mijn fout. Ik had moeten herhalen wat er geschreven was voor te betalen. Pijpen was goed en gewenst. Het geven en nemen in 69. Ze werd flink groot. Tweede positief punt. Toen wou ik neuken nam ze condoom. We hadden zonder afgesproken. En daar dan ook 50 extra voor betaald. Hetzelfde verhaal ze begin in moedertaal ipv Engels maar daar laat ik me niet aan vangen. Ik wist dat ze me verstond. Ik zei geen probleem geef dan gewoon die 50 extra terug dan doen we met. Het midden zoeken is belangrijk in bed. Dat wou ze niet. Dan had ik 2 opties zonder weg te gaan. Neuken met of vechten. En de agenten in hun bureau de straat ernaast. Neuken dan maar. De mood was toch niet grim geworden en het tempo bleek aangenaam. Bleef ook bijzonder hard. Op de fraude na een goede fuck. Dan was ze eventjes moe en vroeg een klein moment respijt. Ze bleef hard zag ik. Ik nam wat olie en wreef onze pikken en ik vroeg zo wat te spelen en me te doen komen. Want de fraude had wel een mental block geworpen rond mijn orgasme. De pikken geleden over elkaar en ik worp mijn benen in missio in de lucht en zei haar over mijn kont te glijden. Zo van het teasen kon ik welkomen. Duurde toch nog eventjes en dan buiten het glijden duwde ze plots haar kop tegen mijn holte en volgde samen met mijn kreun naar binnen. Ze deed een paar stroken gewoon topje naar binnen maar dan helemaal. Waarop ik meteen kwam. De mental block was weg. Al bij al dus nog een success. Fraude die toch een kleine toegift werd. Heb ze er dan over gesproken wat dagen later en ze zei van volgende keer wel meteen bare te gaan. We zullen zien.

Kleine opmerking: ik denk dat ze een technisch erectie apparaat heeft in haar pik want ik voelde de knop in haar scrotum zitten. Je moet er wat harder aan voelen wat ik ook deed toen ze zichzelf naar binnen deed dringen en ik haar vast houdende aan haar balzak haar naar binnentrok.

Veel gemixte ervaringen dus wat net op een 2 sterren beland. Zonder het einde en de toegift voor volgende keer zat ze zeker op 1. De services lagen wel op voldoende. Maar door fraude onvoldoende Algemeen. Normaal ga ik niet terug na een onvoldoende maar nu ze niet meer kan gebaren van co kunnen we misschien volgende keer een betere review schrijven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan