Recensie Lilith/Ruby, Zutendaal 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hornypony

Vaste klant
Forumpionier
129
15/07/21
83
33
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
11
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/top-shemale-active-and-passive.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afgesproken met Ruby. Contact verliep moeizaam, traag met antwoorden, hoop gedoe en geklaag. Ze vond dat ik maar heel laat antwoord gaf, terwijl ze zelf soms 10-15 minuten op zich liet wachten. Diva.
Toch maar afgesproken, eigenlijk tegen het gevoel in.
De date was afstandelijk, ik werd in een vloek en een zucht afgetrokken en geprobeerd mij buiten te zetten.
Zoiets laat ik daar niet meer gebeuren, ze hebben daar geen bodyguard zitten. Hand om haar keel, hand op de mond toen ik weer aangekleed was, helft van mijn geld terug en ben hem gepeerd. Zat direct aan de voordeur,kamer rechts straatzijde en kon met 2 passen buiten staan. Snap nog niet hoe ik dat gedaan heb :)
Mega scheldkannonade op whatsapp en sms. Geblokkeerd, prepaid simkaart weggegooid en een nieuwe erin.
Doei, mijden die hap.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lilith-70/
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
bij deze kan je beter wegblijven. Ze heeft haar link naar profiel veranderd. Maar wat een arrogant onhygiënisch persoon. Bah bah.
Ze wou iedere keer zonder condoom, dan werd ze agressief, echt een zeer problematisch persoon. Spaar je geld of ga naar een ander. Want dit is echt verkwisting van je geld
 
bij deze kan je beter wegblijven. Ze heeft haar link naar profiel veranderd. Maar wat een arrogant onhygiënisch persoon. Bah bah.
Ze wou iedere keer zonder condoom, dan werd ze agressief, echt een zeer problematisch persoon. Spaar je geld of ga naar een ander. Want dit is echt verkwisting van je geld
ik kan dit bevestigen hier ook al eens een review geschreven onder de naam ruby. agressief en arrogant en hygiënisch ook niet echt de beste, beter wegblijven bij deze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan