WHEM BRITT 666, Brecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jack Off

Wandelaar
84
20/08/22
71
11

Vooral het ontbreken van info maakt mij nieuwsgierig naar meer...
Is er al iemand waarbij het klikte?
 
Zelfde ervaring.
Zij activeert haar advertentie zo nu en dan als je kort na activatie whatsapp berichtje stuurt reageert ze. Tot op heden nog geen afspraak hieruit kunnen halen wegens niet overeenkomende agenda's. De andere dagen staat denk ik haar GSM uit. Kan dat wel waarderen iemand die beperkt afspreekt. Maar ja gemakkelijk is anders
 
Ik ben er uiteindelijk wel geraakt, ja. Eerst wat babbelen en roken (en een paar wijntjes voor haar, watertjes voor mij), daarna lekker gepepen, gebeft en geneukt. Ze kwam meermaals spuitend klaar. Duidelijk wel een vrouw met een zwaar leven en daarbijhorende psychologische problemen. Beetje van de kaart...
 
Ik ben er uiteindelijk wel geraakt, ja. Eerst wat babbelen en roken (en een paar wijntjes voor haar, watertjes voor mij), daarna lekker gepepen, gebeft en geneukt. Ze kwam meermaals spuitend klaar. Duidelijk wel een vrouw met een zwaar leven en daarbijhorende psychologische problemen. Beetje van de kaart...
Klinkt goed! Wat heb je betaald? En pijpen zonder condoom?
 
Ik ben er uiteindelijk wel geraakt, ja. Eerst wat babbelen en roken (en een paar wijntjes voor haar, watertjes voor mij), daarna lekker gepepen, gebeft en geneukt. Ze kwam meermaals spuitend klaar. Duidelijk wel een vrouw met een zwaar leven en daarbijhorende psychologische problemen. Beetje van de kaart...
Ook tongzoenen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan