Recensie Bruna Becker/Nicoly Smit, Luik (vh Hasselt, Kasterlee, ...) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

renzoman007

Newbie
10
04/02/25
6
2
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bruna-becker/
Totale kosten (in euro)
100
Aangezien ik geen info kon vinden op dit forum over Bruna Becker heb ik het risico maar eens genomen en haar gecontacteerd voor een date van een half uurtje. Ze ontving toen in Hasselt en een afspraak maken verliep correct. Ik kon niet onmiddellijk terecht en had wat geduld nodig maar hoopte toch - op basis van de foto's - dat het de moeite ging zijn.

Aangekomen op locatie bleek het een net appartement op gelijkvloers te zijn in een rustige wijk. bij openen van de deur stond 'Bruna' achter de deur en vroeg ze me om eerste slaapkamer binnen te gaan. Het ging allemaal snel maar ze had - op eerste zicht - een fijn setje aan. Toen ik haar gezicht zag leek ze mij toch veel mannelijker dan op de foto's van Redlights - ze leek ook klein en had een buikje. Niet hetgeen ik echt verwachte maar na het langer wachten was de nood dan ook groter...

Eerst betalen en toen ging het allemaal heel snel - in een wip was ze ontdaan van haar lingerie terwijl het net fijn is om te helpen strippen. Mijn kleren konden ook niet snel genoeg uit zijn en ze trachte dan ook op een bepaalde manier te helpen om het vooruit te laten gaan. Beetje tongzoenen maar tijdens het zoenen hoorde ik ze sniffen - alsof ze haar neus moest snuiten - dit ging toch heel de afspraak door en was irritant.
Ze voelde beetje plakkerig aan alsof ze net een beetje gesport had - mijn zin om er iets uitgebreid van te maken was over en heb me dan maar laten pijpen en ben over haar borsten klaargekomen; Daarna aankleden en wegwezen - stond dan ook binnen de 15 minuten terug buiten...

Tijdens het aankleden viel me echter op dat ze geen tattoo van een vlinder had tussen haar borsten - toen begreep ik dat ik niet Bruna voor mij had maar haar vriendin Natalia die ook altijd op zelfde locatie blijkbaar adverteert. Omdat foto's zo al niet altijd waarheidsgetrouw waren en ze ook niet echt met haar borsten naar mij gedraaid was in het begin was het mij toen niet opgevallen. Ze hebben beiden zwarte lange haren en hebben toch een paar gelijkenissen.
In ieder geval geen fijn gevoel en voldoende voor mij om toch een recensie te schrijven... Zo'n wisseltruc zegt al genoeg voor de kwaliteit die je mag verwachten. Aangezien ik een afspraak had met Bruna Becker en ze gewisseld hebben maak ik dan ook een recensie over haar en niet over Natalia. Hopelijk beseffen ze zo dat ze door te wisselen hun 'reputatie' beschadigen (als ze die al hebben).

herhalingsgevaar nihil alhoewel de foto's van Bruna Becker zelf me toch nog steeds aanspreken....

Lijken mij gewoon enorm bewerkte fotos en ook videos? Wel een aantal fake fotos ertussen. Had haar bezocht in luik voor 50 euro, moest rap gaan idd en niet voor herhaling vatbaar.

Terug
Bovenaan Onderaan