Recensie Bruna, Genk (vh Gent, Maasmechelen) 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bruna-oferece-o-melhor-prazer.html
Totale kosten (in euro)
150
Met zo een goede recensies moet ik dat natuurlijk zelf eens testen. Ze stond al lang op mijn radar. Deze morgen vlot afgesproken. Voor haar deur heb ik ook niet lang moeten wachten. Wel zeer discrete locatie, dat valt goed mee. Bij het binnenkomen was de kamer wel zeer donker. Toch had ik wel al direct gezien dat ze een knappe slanke meid is. De foto's zijn echt. Ze had een zwart jurkje aan en gouden schoenen. Ik wilde ze direct aanvallen maar omdat het de eerste keer was heb ik me braaf ingehouden. Eerst wat gefoefel met kleren aan. Wat een lekkere toeters zeg. Heerlijk. Ze heeft ook lekker zacht velletje. Op bed lekker gepijpt en dan condoom om en gaan met die banaan. Ze kust ook heel lekker en de hele tijd. Van plichtsmatig heb ik niks gemerkt. Ze doet ook haar best om een gesprek te maken en toont interesse. Hopelijk blijft ze nog even want ik vond het wel een van de betere. Zeker met zo een killerbody. Voor herhaling vatbaar.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Gisterenavond een uurtje langs geweest bij Bruna. Eerste maal en obv de reviews hier, was ik enorm nieuwsgierig geworden.
Eventjes zoeken naar de juiste locatie maar eenmaal aangekomen was ik zeer aangenaam verrast van Bruna. Slanke, strakke vrouw en die borsten waren helemaal mijn ding. 🤯
Kussen, pijpen en seks was heerlijk. Ook haar massage was ok. 1x afgewerkt tijdens seks en 1x met BJ. Leuke babbels tussendoor en haar Engels is net voldoende om wat "dieper" te communiceren. De looks, het leuke karakter en de skills maakten dat het een fantastisch uur was, ondanks de warme kamer zonder airco. Maar uiteindelijk vind ik het wel iets hebben als de vrouw ook bezweet is..
Herhalingsgevaar is enorm!

Terug
Bovenaan Onderaan