- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 150
Gisterenavond een uurtje langs geweest bij Bruna. Eerste maal en obv de reviews hier, was ik enorm nieuwsgierig geworden.
Eventjes zoeken naar de juiste locatie maar eenmaal aangekomen was ik zeer aangenaam verrast van Bruna. Slanke, strakke vrouw en die borsten waren helemaal mijn ding.
Kussen, pijpen en seks was heerlijk. Ook haar massage was ok. 1x afgewerkt tijdens seks en 1x met BJ. Leuke babbels tussendoor en haar Engels is net voldoende om wat "dieper" te communiceren. De looks, het leuke karakter en de skills maakten dat het een fantastisch uur was, ondanks de warme kamer zonder airco. Maar uiteindelijk vind ik het wel iets hebben als de vrouw ook bezweet is..
Herhalingsgevaar is enorm!
Eventjes zoeken naar de juiste locatie maar eenmaal aangekomen was ik zeer aangenaam verrast van Bruna. Slanke, strakke vrouw en die borsten waren helemaal mijn ding.

Kussen, pijpen en seks was heerlijk. Ook haar massage was ok. 1x afgewerkt tijdens seks en 1x met BJ. Leuke babbels tussendoor en haar Engels is net voldoende om wat "dieper" te communiceren. De looks, het leuke karakter en de skills maakten dat het een fantastisch uur was, ondanks de warme kamer zonder airco. Maar uiteindelijk vind ik het wel iets hebben als de vrouw ook bezweet is..
Herhalingsgevaar is enorm!