Algemeen Brussel stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren rond 17u nog eens gaan wandelen in de buurt, maar ik werd nergens echt door aangetrokken. Had ook enkele huisnrs uit reviews onthouden, maar er zaten achter die ramen geen dames 😅 Blijft toch wel speciaal daar, alsof je door een ghetto wandelt, maar wel lekker met het zonnetje buiten.
Vandaag nog eens een poging doen zonder zon, maar hopelijk met meer geluk.
Dat is normaal om 17 u 00. Om 18 u 00 begint de avondshift dus is om 17 u 00 iedereen van de dag shift gestopt. Uitgenomen misschien een dame die overdag bijna geen klanten gehad heeft maar ja dat zal dan ook wel geen topper zijn.
 
Dit riedeltje ben je hier al jaren aan het zingen.
Vraag me af waarom jijzelf nog de moeite doet om daar te passeren ...
Welnu, dat kan ik jou heel precies vertellen.
Niets houdt mij tegen -en dus ook niet jij- om even die straat te doorlopen in de hoop dat het wat beter zou gaan. En het staat mij totaal vrij om te melden wat ik daar dan van denk.
 
Hallo allemaal,

Ik moet komende weken in Brussel zijn tijdens de dag. Ik ken de buurt nog niet en heb wel al veel recensies gelezen in dit forum.

Wie zouden aanraden? Ik zoek iemand met een heel grote/dikke kont, welke dames hebben de grootste kont en waar zitten ze (liefst in Aarschotstraat)?.

Zijn er ook dames met zeer grote fake of echte borsten die al wat ouder zijn (milf)?

Milf dames (mogen ook jongere dames zijn) met zeer dikke kont en/of borsten, zitten die in Brussel? Nationaliteit maakt niet uit (voorkeur is Albanees)

Alvast bedankt.

Groeten
 
hallo allemaal,

nu donderdag om 12 uur kom ik aan in Brussel-Noord en heb wel een half uurtje om wat vertier te zoeken.
Wie heeft een goed adres in de Aarschotstraat, niet ver van de uitgang Brussel-Noord.
Hoe zit het met de Sexy World-cinemazaaltjes...? Komen daar soms nog leuke meisjes die een centje willen bijverdienen..? Of kan je dan beter naar de Paris gaan in de Maxlaan..?
Bedankt voor je reactie.

Sanderus
 
hallo allemaal,

nu donderdag om 12 uur kom ik aan in Brussel-Noord en heb wel een half uurtje om wat vertier te zoeken.
Wie heeft een goed adres in de Aarschotstraat, niet ver van de uitgang Brussel-Noord.
Hoe zit het met de Sexy World-cinemazaaltjes...? Komen daar soms nog leuke meisjes die een centje willen bijverdienen..? Of kan je dan beter naar de Paris gaan in de Maxlaan..?
Bedankt voor je reactie.

Sanderus
Als je een lieve rustige dame zoekt, kan ik je zeker Rodica op nr 100 rechterkant aanbevelen. Neemt haar tijd en is zeer vriendelijk. De Paris in de Maxlaan bestaat volgens mij niet meer.
 
Hallo allemaal,

Ik moet komende weken in Brussel zijn tijdens de dag. Ik ken de buurt nog niet en heb wel al veel recensies gelezen in dit forum.

Wie zouden aanraden? Ik zoek iemand met een heel grote/dikke kont, welke dames hebben de grootste kont en waar zitten ze (liefst in Aarschotstraat)?.

Zijn er ook dames met zeer grote fake of echte borsten die al wat ouder zijn (milf)?

Milf dames (mogen ook jongere dames zijn) met zeer dikke kont en/of borsten, zitten die in Brussel? Nationaliteit maakt niet uit (voorkeur is Albanees)

Alvast bedankt.

Groeten
Vorig jaar stond er een beetje richting het einde van de Aarschot een Roemeense met gigantische brede heupen en billen…vrij lang was ze , zonnebank bruin, echt een forse verschijning. Haar naam was volgens mij Alina
 
Vorig jaar stond er een beetje richting het einde van de Aarschot een Roemeense met gigantische brede heupen en billen…vrij lang was ze , zonnebank bruin, echt een forse verschijning. Haar naam was volgens mij Alina
Blijkbaar was er ook een Albanese met zwarte krullen die ook meer naar het einde stond en meestal met nog een andere dame zatten ze met hun kont te dansen? Enig idee of zij nog aanwezig is?
 
enkele jaren geleden was er een leuke (ik denk Italiaanse) Emmanuelle in de Aarschotstraat (ik denk nr 160). Haar kenmerk: als je voorbijwandelde showde ze spontaan haar mooie borstjes. Soms zat ze naakt achter het gordijn en dan schoof ze dat een beetje open zodat je haar in al haar glorie kon bewonderen. Dikwijls bij haar geweest, altijd top!
Iemand een idee of ze nog ergens kan genomen worden?
 
enkele jaren geleden was er een leuke (ik denk Italiaanse) Emmanuelle in de Aarschotstraat (ik denk nr 160). Haar kenmerk: als je voorbijwandelde showde ze spontaan haar mooie borstjes. Soms zat ze naakt achter het gordijn en dan schoof ze dat een beetje open zodat je haar in al haar glorie kon bewonderen. Dikwijls bij haar geweest, altijd top!
Iemand een idee of ze nog ergens kan genomen worden?
Emmanuella zat op nummer 116 , weet niet of ze der momenteel nog zit....
 
Hallo allemaal,

Ik moet komende weken in Brussel zijn tijdens de dag. Ik ken de buurt nog niet en heb wel al veel recensies gelezen in dit forum.

Wie zouden aanraden? Ik zoek iemand met een heel grote/dikke kont, welke dames hebben de grootste kont en waar zitten ze (liefst in Aarschotstraat)?.

Zijn er ook dames met zeer grote fake of echte borsten die al wat ouder zijn (milf)?

Milf dames (mogen ook jongere dames zijn) met zeer dikke kont en/of borsten, zitten die in Brussel? Nationaliteit maakt niet uit (voorkeur is Albanees)

Alvast bedankt.

Groeten
Naar mijn ervaring ga je de wat oudere dames met dikke kont en/of borsten eerder richting het einde van de straat tegenkomen. Ze staan soms wat door elkaar maar hoe verder naar het einde toe hoe ouder en breder het model wordt.
hallo allemaal,

nu donderdag om 12 uur kom ik aan in Brussel-Noord en heb wel een half uurtje om wat vertier te zoeken.
Wie heeft een goed adres in de Aarschotstraat, niet ver van de uitgang Brussel-Noord.
Hoe zit het met de Sexy World-cinemazaaltjes...? Komen daar soms nog leuke meisjes die een centje willen bijverdienen..? Of kan je dan beter naar de Paris gaan in de Maxlaan..?
Bedankt voor je reactie.

Sanderus
De dagshift ken ik niet goed, ik ga er meestal in de avondshift/nachtshift wandelen. Dan is het aanbod beter naar mijn gevoel. Ik zou zeggen wandel gewoon de straat een keer volledig af en ga dan op de terugweg binnen bij de dame die je het mooist vond uitzien of die de leukste vibe had. Gewilligheid en inzet zijn daarin soms beter dan het pure uiterlijk van de dame.
Volgens mij zijn de sex cinema's gesloten?
 
Naar mijn ervaring ga je de wat oudere dames met dikke kont en/of borsten eerder richting het einde van de straat tegenkomen. Ze staan soms wat door elkaar maar hoe verder naar het einde toe hoe ouder en breder het model wordt.

De dagshift ken ik niet goed, ik ga er meestal in de avondshift/nachtshift wandelen. Dan is het aanbod beter naar mijn gevoel. Ik zou zeggen wandel gewoon de straat een keer volledig af en ga dan op de terugweg binnen bij de dame die je het mooist vond uitzien of die de leukste vibe had. Gewilligheid en inzet zijn daarin soms beter dan het pure uiterlijk van de dame.
Volgens mij zijn de sex cinema's gesloten?
Is Sofia (in de 30, enkele tattoos) nog aanwezig (Franstalige van Luik), Marrokaans.
 
Is Sofia (in de 30, enkele tattoos) nog aanwezig (Franstalige van Luik), MaMarrokaans
Is van tunesie afkomstig ,volgens het Franstalig zusterforum werkt ze niet meer in Brussel,maar doet ze privé ontvangst in Antwerpen

 
Is van tunesie afkomstig ,volgens het Franstalig zusterforum werkt ze niet meer in Brussel,maar doet ze privé ontvangst in Antwerpen

Ah ik ga deze wel bezoeken dan, maar had het over een andere Sofia (zou nog in Gent gewerkt hebben).
 
Nog iemand tips voor mijn uitstap naar Brussel-Noord.
( Ik hou wel van iets mature dames met kousen... ;) )
Liefst niet te ver van de uitgang van 't station.
En om in de mood te komen: bestaat die Sexy World-cinema nog en (if yes) valt daar soms ook wat plezier te beleven?
 
Terug
Bovenaan Onderaan