Algemeen Brussel stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteravond in de Aarschot straat gewandeld.
Man man man, maar weinig dames achter de ramen. Ik dacht in eerste geval dat ze op vakantie waren, maar bleikbaar is er een ware leegloop gaande, jammer.
Mn favoriet was er ook niet meer :confused:

Volgens mij zit die éne waar ik al bij al een goeie ervaring mee gehad heb er ook niet meer. Zal volgende week vrijdagavond nog eens gaan kijken.
 
Weet iemand waar de Roemeense Maya naartoe is, ongeveer 25 jaar, lang bruin haar. Rustig type die vrijwel geen moeite deed om u binnen te krijgen, zwarte lingerie. Ze werkte in Brussel en zou nu misschien in Gent ofzo zitten. Ze is al meerdere maanden weg. Ze had ook een bepaalde periode blond haar, geblondeerd. Knappe dame die licht opgespoten lippen heeft.. iemand die toevallig haar service weet?
Alvast bedankt.
 
Weet iemand waar de Roemeense Maya naartoe is, ongeveer 25 jaar, lang bruin haar. Rustig type die vrijwel geen moeite deed om u binnen te krijgen, zwarte lingerie. Ze werkte in Brussel en zou nu misschien in Gent ofzo zitten. Ze is al meerdere maanden weg. Ze had ook een bepaalde periode blond haar, geblondeerd. Knappe dame die licht opgespoten lippen heeft.. iemand die toevallig haar service weet?
Alvast bedankt.
 
Dankzij dit forum ontdekt, dat de wijk waar ik recent ben beginnen werken (in de buurt dan toch) de Alhambra wijk is.
Dus vorige week eens gaan wandelen...

Toch heel anders dan de raampjes. Rondwandelen... Groepje vrouwen of vrouw alleen op plaatsen. Niet zeker of zij wel beschikbaar zijn, of een toevallige passant. Dan wachten op de bevestigende woorden "Est-ce que je peux vous aider?" ...

Uiteindelijk gewoon voor de spanning met iemand binnengegaan, for de thril of it en te zien wat/waar we belanden. Vond haar knap gezichtje hebben, wel iets ouder. Met kleren moeilijk de rest te zien, maar wou het gewoon es meegemaakt hebben. Uiteindelijk in een zijstraat bij een deur aanbellen, blijkt mini hotel te zijn, 25€ voor de kamer. Op de kamer zelf, heel ruim, 50€ voor klein half uurtje met pijpen zonder condoom.. vond ze uiteindelijk niet geil genoeg om mijn goesting te verschieten, maar de ervaring was eens iets anders :)
 
Enkele dagen geleden ondanks de complete aftakeling van de Aerschotstraat toch evenin nr 102 binnengesprongen waar ik ene Annabelle wou vogelen. Op weg naar de kamer zag ik echter dat haar billen al wat in het vet lagen (ik haat het) en eenmaal in de kamer sprak zij me aan met 'bébé' :oops: :oops: (ik HAAAAT het!) en dan ze vroeg 50 euro. Dat weiger ik te betalen, ik betaal nooit meer dan 40. Dus terug naar buiten en geen echte recensie hier.
 
De A-straat is echt niet leuk meer om door te wandelen. Laatst werd ik er ook lastig gevallen door een stoned kereltje die ik na vriendelijk verzoek me met rust te laten vakkundig heb laten kennismaken met het tarmac. Nog nooit eerder moeten doen en ook niet mijn natuur maar ik kon niet anders. Ook vele ramen blijven onbezet en vuil achter. Mijn goesting is over in de A-straat al heb ik in het verleden er leuke dames ontmoet. In Gent en Antwerpen is het veel aangenamer en veilig.
 
Is het niet beter om de prijs aan de deur te vragen, vooraleer je binnen gaat, als je 50EUR teveel vindt.
Je gaat in de A-straat bij velen teug buiten stappen hoor ...
Wel, ik kom er al vele decennia en de keren dat ik daar ergens in de straat heb moeten buitenstappen bestempel ik als zeldzaam. Meestal doe ik zelfs de moeite niet meer om nu nog binnen te stappen. Dat was vroeger wel anders.
 
Enkele weken geleden heb ik over een afro-dame uit deze wijk een recensie geschreven waar ik tot op heden nog steeds achter sta... : https://www.girlsreview.nl/threads/serena-nig-brussel-weidestraat-23.19704/

Nu vrijdag gepoogd om er opnieuw langs te gaan omdat ik toevallig in Brussel was, maar ze was constant bezet...
Haar handtas en GSM lagen in de vitrine dus ik weet dat ze er was, maar van na 3u wachten heb ik het opgegeven en ben naar Aalst gereden, waar ik een andere Afrikaanse parel heb bezocht, Jessi. De recensie daarvan volgt nog.
Maar ik zal bij een volgende passage in Brussel in de avonduren, zeker niet aarzelen om terug een poging te doen om bij haar binnen te stappen.
Nu terwijl ik meermaals langs haar raam ben gelopen, heb ik ook de tijd genomen om terug eens de wijk te doorwandelen zoals ik vroeger wel meer heb gedaan. Ik ben inderdaad geschrokken van hoe deze wijk is veranderd. Enerzijds is er duidelijk veel meer blauw in patrouilles op straat. Wat daarom niet slechter is, je moet je gewoon aan deze mensen die hun werk doen, niet storen en je hebt er dan ook geen last van. Ze hebben duidelijk wel impact op de rust in deze streken.
Maar de werken in de straat langs de spoorlijn bevordert niet de leefbaarheid van de wijk vind ik. Anderzijds is de bergen huisvuil en de verschillende plekken waar het ergerlijk stinkt naar pis, geen pretje meer. Op een bepaald moment vlogen de voetzoekers rond de oren... ik zag mensen wegduiken alsof ze beschoten werden, maar het waren duidelijk wat jongeren die gewoon met voetzoekertjes aan het gooien waren.
Dat wandelaars hier bang worden begrijp ik zeker, al heb ik daar zelf geen last van gehad. Het klopt dat ik me er als Vlaming in het buitenland waande. Niemand die ik passeerde (op enkele van de mannen en vrouwen in het blauw na) hoorde ik een woord Vlaams zeggen tegen een ander. Dat dit geen 'thuis' gevoel geeft geloof ik graag, maar door mijn werk kom ik wel meer in contact met mensen met een andere nationaliteit en ik had niet het gevoel, toch niet afgelopen vrijdag, dat ik me onveilig voelde... Maar bon, misschien ben ik al te veel gewoon geworden ;-)
 
De straat is verloederd, daar valt niet over te discussieren. Dan kan je wel een boompje afsteken over vreemdelingen, werken, afval, geur, maar de realiteit is dat dit te danken is aan de overheid. Verloedering in de hand werken door werken laten aan te slepen wat een effect heeft op de omgeving en dus ook op de leefbaarheid van de job voor de dames waarna uiteindelijk de hele wijk voor een appel en een ei cadeau gedaan kan worden aan projectontwikkelaars. Dàt is hoe corruptie in zijn werk gaat. ondertussen kijken de passanten, de gewone mensen dus, van flik over dakloze over hoer over wandelaar tot straatbewoners met een zure en gefrustreerde blik naar elkaar. En de burgemeesters? Zij scheten vrolijk verder op hun bevolking. Nog even en de boel bestaat daar niet meer.

Het aanbod achter de ramen is ook heel bedenkelijk. Overdag ongeinteresseerde dames die allesbehalve aantrekkelijk zijn, 's avonds nog iet of wat knappe dames, maar evenmin overlopend van enthousiasme. Hier en daar nog een 'oudgediende', maar nee. Hier valt nog weinig te beleven of ontdekken.
Ga mij bekeren tot privé ontvangst denk ik, maar daar zie je niet op voorhand welk vlees je in de kuip hebt.
 
De straat is verloederd, daar valt niet over te discussieren. ........

Het aanbod achter de ramen is ook heel bedenkelijk. Overdag ongeinteresseerde dames die allesbehalve aantrekkelijk zijn, 's avonds nog iet of wat knappe dames, maar evenmin overlopend van enthousiasme. Hier en daar nog een 'oudgediende', maar nee. Hier valt nog weinig te beleven of ontdekken.
.........
Vorige week was ik in Antwerpen (namiddag) maar ook daar was niks te beleven. Zelfde weinige aanbod, geen interesse tonen, geen aantrekkelijke dames. Ook geen wandelaars.
Nochtans waren daar geen werken in de RDL straten, noch enige verloedering te bespeuren.
Overstappen naar de privé heb ik geprobeerd, maar zoals je schrijft weet je niet wat je in de kuip hebt tot de dame de deur opendoet. En dan hopen zij omdat je reeds een verplaatsing achter de rug hebt dat je toch maar binnenstapt. Ik speel dit spelletje niet meer mee.
 
De straat is verloederd, daar valt niet over te discussieren. Dan kan je wel een boompje afsteken over vreemdelingen, werken, afval, geur, maar de realiteit is dat dit te danken is aan de overheid. Verloedering in de hand werken door werken laten aan te slepen wat een effect heeft op de omgeving en dus ook op de leefbaarheid van de job voor de dames waarna uiteindelijk de hele wijk voor een appel en een ei cadeau gedaan kan worden aan projectontwikkelaars. Dàt is hoe corruptie in zijn werk gaat. ondertussen kijken de passanten, de gewone mensen dus, van flik over dakloze over hoer over wandelaar tot straatbewoners met een zure en gefrustreerde blik naar elkaar. En de burgemeesters? Zij scheten vrolijk verder op hun bevolking. Nog even en de boel bestaat daar niet meer.

Het aanbod achter de ramen is ook heel bedenkelijk. Overdag ongeinteresseerde dames die allesbehalve aantrekkelijk zijn, 's avonds nog iet of wat knappe dames, maar evenmin overlopend van enthousiasme. Hier en daar nog een 'oudgediende', maar nee. Hier valt nog weinig te beleven of ontdekken.
Ga mij bekeren tot privé ontvangst denk ik, maar daar zie je niet op voorhand welk vlees je in de kuip hebt.
Het is juist de bedoeling van de overheid om deze boel te sluiten.
 
Iemand ervaring met die blonde stoot Dat op rue d'aerschot 82 zit? ,zie haar altijd staan rond 7u in de avond ,wil haar al een tijdje bezoeken ,is zij de moeite waart om te bezoeken ?
 
Verleden week zaterdag op 190, l'orchilee rond 20u een blondje gezien, met rood minirokje, beetje stijl schoolgirl. Iemand die haar naam kent of al eens bij haar ging? Was 'gehaast' om tania te.gaan bezoeken... dus niet aangesproken.
Iemand?
 
Wie is de dame die overdag in bar 'L'ecusson' zit in de Aarschotstraat 34, helemaal begin dus van de straat. ik zag ze een tijd terug. Zwart haar, killerbody, opgespoten lippen en tattoos, ze stond meestal niet volledig voor het raam, maar soms wat naar de zijkant om zo niet gezien te worden door alle mensen die uit het station komen denk ik.
 
Wie is de dame die overdag in bar 'L'ecusson' zit in de Aarschotstraat 34, helemaal begin dus van de straat. ik zag ze een tijd terug. Zwart haar, killerbody, opgespoten lippen en tattoos, ze stond meestal niet volledig voor het raam, maar soms wat naar de zijkant om zo niet gezien te worden door alle mensen die uit het station komen denk ik.


Is Jessica heel vriendelijke en sexy dame
 
Heel de straat of vanaf numner 84?

de heele straat (van af maadag)


"Cécile Jodogne (DéFI) annonce la prise de mesures urgentes pour faire baisser la tension dans le quartier et pour permettre aux équipes de police, en deuil, de gérer la situation et assurer la tranquillité et la sécurité publiques. Il a été décidé avec monsieur Emir Kir, bourgmestre de St Josse, de prendre un arrêté du bourgmestre interdisant toutes activités commerciales entre 1h et 6h du matin, ce qui signifie que toutes les activités horeca, de type prostitutionnelle, night shop, phone shop, librairies et agences de paris, devront s'interrompre de 1h à 6h du matin»."

 
de heele straat (van af maadag)


"Cécile Jodogne (DéFI) annonce la prise de mesures urgentes pour faire baisser la tension dans le quartier et pour permettre aux équipes de police, en deuil, de gérer la situation et assurer la tranquillité et la sécurité publiques. Il a été décidé avec monsieur Emir Kir, bourgmestre de St Josse, de prendre un arrêté du bourgmestre interdisant toutes activités commerciales entre 1h et 6h du matin, ce qui signifie que toutes les activités horeca, de type prostitutionnelle, night shop, phone shop, librairies et agences de paris, devront s'interrompre de 1h à 6h du matin»."


Voor hoelang?
 
Terug
Bovenaan Onderaan