Algemeen Brussel stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou jij in de mood zijn in zo'n deprimerende en mensonterende omgeving????
Mvg

Klopt. Maar als je dan niet eens opkijkt naar die paar klanten die wel nog wandelen.

Wegenwerken die blijven aanslepen, straat die als openbaar stort beschouwt word, onguur volkje dat eerste deel van de straat bevolkt...

Blijkbaar was er zaterdagmiddag ook een knokpartij met een van de winkeluitbaters aan begin van de straat. Direct massa politie eropaf.

Is idd wel een aanslag op het libido

Heb vandaag alle straten bezocht. Het was jaren geleden dat ik dat nog gedaan had.
Vroeger kwam je er echt prijsbeesten tegen ( positief bedoeld). Het was de hardere versie van antwerpen met een unieke keuze. Nu is het ronduit slecht.

Weinig dames, minder mooi dan vroeger en idd zoveel mogelijk al wandelend anderen strategisch mijden.

Volgens sommigen hier niets aan de hand in de Aarschotstraat ....Ben nu ook niet echt onder de indruk van zo'n soort acties. Ze lopen waarschijnlijk allemaal al vrij rond met een papiertje 'gelieve het grondgebied Belgie te verlaten' . Zolang ze niet verder gaan en sommige 'handelaars' die er in betrokken zijn niet aanpakken zal er weinig veranderen . https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/09/23/politieoperatie-brusselse-noordwijk/

Ja ze gebeurt regelmatig wel eens , ze pakken de kleine garnalen op . Juist maar om de burger een veilig gevoel te geven en naar de buitenwereld toe. Maar ondertussen heeft al een andere het geld opgehaald bij de dealer en ondertussen zitten ze het al wit te wassen op de slotmachines. Want ze zitten altijd een hele dag aan die machines en gaan niet werken. En ze slagen op het eind van de dag er toch altijd in om er geld uit te krijgen (of worden ze gewoon uitbetaald voor hun dagje werk ? ) Dat zijn de muilezels van de bende. Natuurlijk het situeert hem niet enkel in de Aarschotstraat. Je haalt de cafeetjes er zo uit in de noorbuurt (zelf in heel Brussel) waar het gebeurt . Ik moet daarvoor zelf geen politieinspecteur zijn om het te zien .

Tuurlijk ... heb genoeg corrupte flikken gezien die ineens met 1 of andere patron hun afzonderen . Dus 1+1 =2 en dan weet je ook al hoe laat het is en wat ze aan het bespreken zijn . Serveuzen die met pakken geld rondlopen en s'morgens staan uit te delen aan iemand anders die heel de dag op en af gaan van cafe tot cafe . Allemaal met men eigen ogen gezien. Dus hun cinema trap ik ook niet in . Als ik als gewone burger dit weet en zie .... en een politieinspecteur niet . Dan doen ze ofwel hun job niet/kunnen ze het niet/ of zitten ze in hun achterzak. Maar je ziet het nu maar al te goed met al die drugsprocessen. De grote man afgeven doen ze wel maar opdraaien voor hun eigen daden dat doen de lafaards niet . En in dit apenland is het hier allemaal maar mogelijk met geld en dan maar zagen over corruptie in Rusland en dergelijke landen . Maar het is hier geen haar beter .

Natuurlijk het situeert hem niet enkel in de Aarschotstraat. Je haalt de cafeetjes er zo uit in de noorbuurt (zelf in heel Brussel) waar het gebeurt .
Ik vind die Albanezencafeetjs wel altijd erg leuk en gezellig. Het bier is er net even goedkoper dan in andere café's. Er staat bijna altijd een dame achter de bar die vroeger haar centjes achter het raam of op de stoep verdiend heeft. Er komen leuke paradijsvogels uit alle rangen en standen. Dan zijn er ook nog de vriendinnen van de barvrouw die even komen buurten. Iedereen praat er met iedereen.

En die slonzige Oostblokker achter de gokkast? Ieder zijn bezigheden.

Net iets goedkoper ? het zijn nog altijd dezelfde prijzen die er in andere cafes zouden moeten gelden. Maar zoals in iedere grote stad moeten normale cafes wel meer betalen waardoor ze ook hun prijzen dienen te verhogen .De vlaamse cafes hebben ze buiten gepest in de tijd in de aarschotstraat. Dan heb ik duidelijk veel meer gezien dan jij . Als sommigen grote sommen geld overhandigen om 5-6 uur s'morgens aan een gast in die cafe . Die daarop de rest van de cafe's afloopt en ondertussen anderen kan bedienen heel de dag lang dan weet ik dat er iets aan de hand is . Als ik een politieagent na zijn uren naar achter zie verdwijnen dan weet ik ook dat er meer aan de hand is. U laat u vangen aan de slonzige oostblokker want zo onschuldig zijn ze niet. Je moet ze misschien eens tegen komen in het weekend met hun mercedes. Dan zal je ook eens beginnen rekenen van hoe het kan . Zelfde met die triestige taart die zit te bedelen met haar kind in de aarschotstraat. Iedereen laat er hem aan vangen omdat het te zielig is. En de onschuldige barvrouw die toch altijd wel verkeerd rekent op het eind ofwel nog een rekening maakt om je geld te kunnen pikken. Ook goed gezien van hun want ze hebben een rekening waarbij ze hun kassa kunnen vullen met drugsgeld. van op straat En houden ze het geld voor zichzelf terwijl hebben ze nog een extra 20 euro voor hun botox /valse wimpers of tetten. Nooit afgevraagd waarom ze met slimme kassas toch hun shift moeten uittellen ? Dat kom je niet tegen in een normale cafe waarbij het toch 1 kassa is.
Spijtig genoeg kan ik ook niet alles vertellen voor de moment wat er nog aan de hand is daar. Er zijn onderzoeken aan de gang dat kan ik je wel vertellen.... Waar er prostitutie is , is er criminaliteit en Brussel spant wel de kroon in Belgie .

+ het enige die ik daar ooit geweten heb in al die jaren in de cafes zijn oude wijven die achter de ruit stonden vroeger ofwel Negertjes die hun diensten verkopen . Voor de rest is het maar triestige zaak daar ....Wat maakt het uit als het wel zo is zoals je zegt ?Als je er niet mag aankomen ben je er niets mee

Laatst bewerkt:
Ja ik persoonlijk denk dat het ten dode opgeschreven is daar . Dankzij de acties van heel de buurt want de meeste buurtbewoners zijn ook dezelfde mensen. De meeste barvrouwen wonen ook boven de cafes daar. Dus het is 1 pot nat,...Ik ben verre van een financieel expert maar als ik zie dat de meeste cafes in Belgie maar amper het hoofd boven water houden en dat sommige cafes in de straat telkens maar hetzelfde weinige volk trekt en blijft overleven .Daarnaast nog met de grootste sportkarren rondrijden.... wel van koffies zullen het niet zijn. Denk dat Antwerpen en Gent voor de moment de beste bezetting is of gewoon prive ontvangst . Als ze zelf te dom zijn om in te zien dat hun eigen ruiten insmijten door criminaliteit is dat hun probleem. In Amsterdam lukt het bijvoorbeeld wel met controle op uitbuiting

een verwittigd man is er 2 waard natuurlijk. Maar als je het door een roze bril bekijkt word je vroeg of laat bestolen.

+ het enige die ik daar ooit geweten heb in al die jaren in de cafes zijn oude wijven die achter de ruit stonden vroeger ofwel Negertjes die hun diensten verkopen . Voor de rest is het maar triestige zaak daar ....Wat maakt het uit als het wel zo is zoals je zegt ?Als je er niet mag aankomen ben je er niets mee

Ik denk dat je je nu blindstaart op de rommelige café's in de Rivierenstraat waar om de haverklap blauw/paarse stickers op het deurslot zitten. Daar zit het vol met al dan niet illegale dames van kleur die je voor een grijpstuiver mee naar een ranzig appartement met een nog ranziger bed proberen mee te lokken.

Je moet even verder in de stad kijken. In Madou of aan de Lemonnierestraat. Het zijn standaard cafeetjes met 2 flipperkasten en 2 fruitautomaten die ook vaak dag en nacht open zijn. Daar ga je heen voor een drankje en gezelligheid maar niet om voor geld een dame in je bed te praten.

Terug
Bovenaan Onderaan