Algemeen Buddha Club - BuddhaBang, Boom Antwerpen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Btw heren, Dinsdag 10 juni om 12u gaan de Buddha Girls zich weer verenigen en als er geen zieke vallen zijn ze met 9, want dat is ook geen evidentie en soms niet in dank afgenomen als het aantal wat voorzien is niet voltallig is... Het aantal mannen die zeggen dat ze komen en niet opdagen is veel, veel groter dan eens een dame die zich niet lekker voelt de dag zelf om deel te nemen ;):love:

Bekijk bijlage 337696
De waarheid zat al in deze vooraankondiging. Er was duidelijk al bekend dat er "zieken" zouden zijn, en dat 9 dames een onhaalbaar aantal zou worden….

Laatst bewerkt:
De agenda van Buddha's is aardig leeg in augustus. Ik dacht dat ik nog een evenement had gezien met de uitleg dat aantal evenementen waren verplaatst door Tomorrowland. Maar inmiddels zie ik voor de komende tijd niks meer staan. Is er een zomer stop? Ik had namelijk wel weer zin om Buddha's te bezoeken!

De agenda van Buddha's is aardig leeg in augustus. Ik dacht dat ik nog een evenement had gezien met de uitleg dat aantal evenementen waren verplaatst door Tomorrowland. Maar inmiddels zie ik voor de komende tijd niks meer staan. Is er een zomer stop? Ik had namelijk wel weer zin om Buddha's te bezoeken!
De agenda zal asap aangevuld worden... Nu vrijdag Angels From Hell, Dinsdag 5 augustus Buddha Bang, Donderdag 7 augustus Sex Slavinnen, Zondag 10 augustus Silky Sundays, Donderdag 14 augustus Lady's And Cream,....

De agenda zal asap aangevuld worden... Nu vrijdag Angels From Hell, Dinsdag 5 augustus Buddha Bang, Donderdag 7 augustus Sex Slavinnen, Zondag 10 augustus Silky Sundays, Donderdag 14 augustus Lady's And Cream,....
Bedankt voor je snelle bericht Bo! Ik had inderdaad de evenement van 5 augustus ergens gezien, maar ik kon het niet meer terug vinden. Ik verwacht er dan weer bij te zijn!

Hoi Bo,
Sorry maar is 14augustus een namiddag of avondeditie?
Ivm verlof regelen 😜.
Groetjes

Terug
Bovenaan Onderaan