Buddha Club - New Sex Slavinnen 2.0.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
HOIHOI..

Bestaat het nog, de SEXSLAVINNENPARTY Boon ??

Als ik op de site kijk: Alleen een uitgebreid afscheid van Meeter Ron.
Maar geen fot,s meer van de afgelopen 5 maanden en ook geen nieuwe data meer!

Heel benieuwd naar...hoop dat het nog draait....verdomd lekkerrr
Voorgaande party's in de nieuwe vorm waren behoorlijk druk met veel Sex Slavinnen minded people... Super lekker en geil.

Wel heren, we hebben de Sex Slavinnen Party van gisteren weer met een zeer goed en positief gevoel kunnen afsluiten... het was weer geweldig. Zoals het er staat Ongezien en Anders. De middag begon wat moeizaam (vele misschien nog aan het dessert van de lunch), maar eens 1530u voorbij stroomde het volk binnen. En ja heel veel lekker en stijlvol volk. Het was een geweldige namiddag. Top slavinnen. Top feestje. Bedankt aan alle aanwezige.

Ik wil toch even reageren op bovenstaande reclamespot. Het was heel erg rustig en totaal geen verassingen. Zelfde dames als altijd en die je ook bij de andere GB's ziet. Er waren maar een paar koppels waarvan er 2 (waarvan 1 met een hele mooie vrouw die altijd actief zijn in de BDSM ruimte) al rond 16u vertrokken omdat behalve de ruimte bij de bar alle play-rooms afgesloten waren. De magie van dit event is over. Mij zien ze er niet weer.

Ik wil toch even reageren op bovenstaande reclamespot. Het was heel erg rustig en totaal geen verassingen. Zelfde dames als altijd en die je ook bij de andere GB's ziet. Er waren maar een paar koppels waarvan er 2 (waarvan 1 met een hele mooie vrouw die altijd actief zijn in de BDSM ruimte) al rond 16u vertrokken omdat behalve de ruimte bij de bar alle play-rooms afgesloten waren. De magie van dit event is over. Mij zien ze er niet weer.
Toch knap dat er altijd boekhouders tussen zitten die meer met de gasten bezig zijn dan met hun eigen spel... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Terug
Bovenaan Onderaan