Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe kans dat wij komen is zojuist significant toegenomen!
Daar ben ik heel blij om! Kzie jullie dan! (Hopelijk meer dan enkel zien)De kans dat wij komen is zojuist significant toegenomen!
Ligt er ook aan of je de blinddoek braaf laat zitten brattekeDaar ben ik heel blij om! Kzie jullie dan! (Hopelijk meer dan enkel zien)![]()
Oeh. Dat is aanzetten tot… Das verleidelijk om stiekem te kijkenLigt er ook aan of je de blinddoek braaf laat zitten bratteke
NoHello.
What's the dress code for this event? I understand that black boxers are required, but if you're already dressed, is it mandatory to wear all black?
Kinda, but betterTomorrow will be my first time on this party, what can i expect ? The concept is close to a GB/orgie ?
Ik heb je bezig gezien mooie knappe Virginie. En je vriend ontmoet. Wat een heerlijk geil wezen ben je. Precies op tijd om me af te lossen: m'n poes was helemaal beurs, zo druk was het.Ikzelf en mijn vriend komen ook eens kijken voor de eerste keer op sexslavinneneerst even toekijken om me daarna ook gewillig te laten gebruiken. Kijk er wel naar uit, weet niet goed wat te verwachten.
Deze dame in de douche heeft er van genoten van het warme vocht van jouw vrouw. Hopelijk tot een volgende keer en dat het dan jullie allebei lukt.Zondag 21 december brachten we ons 2e bezoek aan Seksslavinnen 2.0. Hierbij ons persoonlijke verslag.
Bij het inchecken stond er een aardige rij, waarbij er gezellig werd gekeuveld door de medegasten. Vlot binnen en even omkleden en dan naar boven.
De sfeer zat er meteen goed in. Lekkere muziek en al meteen de 1e actie. Tof om Grace te zien staan aan het Andreaskruis en haar en haar D even hartelijk te begroeten.
Na het binnenleiden van de slavinnen meteen volop actie op de ronde bedden. Speciale vermelding voor de Franstalige dame van het stel met de collar Cumslut: Vous est magnefique, à bientôt!
Daarna vlug naar boven om orgasmes te tellen bij @Macy-Love. J mocht haar helpen met de magic wand. We telden er 6 à 7, terwijl ze hard werd genomen en de kettingen vrolijk rinkelden. So this is Xmas
Even tijd voor pauze en wat lekkers te eten van het buffet. En vervolgens terug naar de grote zaal. De actie was overweldigend; voor de voyeur in mij was het bijna niet te behappen...
Onder het kijken samen snel twee 0.0 bier naarbinnen ter voorbereiding op de pissessie. Met de nodige druk op de blaas richting de douches, maar helaas wegens een mentale blokkade viel de druk op de leiding volledig weg. Een paar minuten later op het urinoir werkte alles natuurlijk weer prima...
J daarentegen had nergens last van en piste (voor het eerst) een knielende dame flink over haar borsten. Best 'kinky' om te doen was haar conclusie.
Terug naar boven waar we @Petra-pup in de sling aantroffen met haar benen wijd open. J kreeg meteen zin om de man die met haar aan het spelen was een klein 'handje' te helpen met als resultaat een nieuw persoonlijk record: vijf vingers tot voorbij de duim!
Ondertussen was @Sir-Jack ook boven en zijn verzoek om J van achteren in haar natte kutje te mogen neuken werd niet afgeslagen. Daarna mocht hij haar meenemen naar de matrassen waar ze heerlijk werd verwend om tot slot te eindigen in een ontspannende tantrahouding.
Conclusie: Wat een dag! Complimenten voor Buddha en de organisatie. Voldaan huiswaarts en tot de volgende keer!