WHEM Buddha massage Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Massage geen sex.
Ben ik er al geweest? Ja
De moeite waard voor massage? Ja
Propere ruimte? Ja
Ga in terug? Ja als ik tijd heb :) er zijn ook andere masseuses
Ik heb er juist contact mee gemaakt ,en kreeg het volgende te horen
geen seks , of btb wel hp met hand of mond geen cim
prijsjes 30min 70 € - 45 min 90 € - 60 min 120 €
 
Bon, daarnet langs geweest!
Communicatie liep vrij vlot. Haar Engels via sms laat uitschijnen dat het niet vlot zou lopen, maar in werkelijkheid spreekt ze zeer vlot Engels.
Mooie verschijning, goed voorzien van oren en poten. Geen mager poppemieke! Mooie glimlach ook. Een heel lieve dame die graag lacht. Ze is een mix tssen Latina en Asian (ma is van Mexico, pa van Flipijnen)
Massage = OK, ze deed zeker meer haar best dan de doorsnee deerne hier. Het is geen BTB hé, dus enkel zij masseert met kleren aan.
"omdLaaien" en dan wordt de voorkant gemasseerd. Eerst de obligate kronkels over borst en buik, dan wordt de jongeheer gemasseerd. Leuke handjes wel, zonder dat ik iets vraag de condoom er rond, pijpen (zeer goed overigens) en daarna manueel afwerken (met condoom af).
Snel de douche in en weg. 35 min binnen geweest voor 30 m geboekt te hebben.
Weet niet of ik er nog zou gaan want ik hou meer van de Thaise massages (dus het hardere werk).
Ook ben ik nogal gesteld op algemene hygiëne, was bij haar persoonlijk zeker was! Maar de handdoek waarop ik lag zal niet vers zijn denk ik en ze laat zich vingeren zonder dat ik eerst moest opfrissen. Mierenneuken, I know (en zeker in deze situaties) maar ik hou toch van iets meer hygiëne op dat vlak. Nuja, met dat in het achterhoofd zou ik nergens binnen mogen gaan natuurlijk.
 
Iemand recent nog geweest?
Via WhatsApp kreeg ik ze niet te pakken wel telefonisch.
Heb normaal woensdag ermee afgesproken, als het niet in het water valt schrijf ik zeker een recensie 😉
 
Iemand recent nog geweest?
Via WhatsApp kreeg ik ze niet te pakken wel telefonisch.
Heb normaal woensdag ermee afgesproken, als het niet in het water valt schrijf ik zeker een recensie 😉
Als je een maal een reactie hebt gekregen voor afspraak komt ze dat zeker na . Ben er ook al geweest en massage is goed ,maar zoals andere zeggen de hygiëne bij haar is dan ook niet optimaal ,(ze was wel lekker nat ) maar van een wasje heb ik ze nog niet zien doen ,of ze moet het doen als je buiten bent ?
 
Als je een maal een reactie hebt gekregen voor afspraak komt ze dat zeker na . Ben er ook al geweest en massage is goed ,maar zoals andere zeggen de hygiëne bij haar is dan ook niet optimaal ,(ze was wel lekker nat ) maar van een wasje heb ik ze nog niet zien doen ,of ze moet het doen als je buiten bent ?
Toch ergens een mis communicatie geweest denk!
Afgelopen maandag telefonisch afspraak gemaakt voor woensdag 20u...die dag neem ik contact op met haar voor bevestiging, eerst zegt ze je moet een afspraak maken, daarop heb ik gereageerd ja heb ik gedaan afgelopen maandag .... Oké was het antwoord hoe laat?
20u vermeld ik, oké honey stuurt ze terug i see you en geeft haar adres enz.
Sta je daar mooi op tijd reageert ze niet meer. Dus ik bel ze op en zegt ze sry i forgot have a customer now... dubbele boeking dus 🤔 moest maar 45 min wachten of dag erop terug komen zei ze...niet dus. Kar omgekeerd en maar terug naar huis gereden!
Nadien heeft ze zich wel verontschuldigt voor het misverstand, ben ik niks mee natuurlijk, beetje pissed is toch 40 min. rijden voor mij.
Of er nog een herkansing komt....mss wel of niet 🤷
 
Bon, daarnet langs geweest!
Communicatie liep vrij vlot. Haar Engels via sms laat uitschijnen dat het niet vlot zou lopen, maar in werkelijkheid spreekt ze zeer vlot Engels.
Mooie verschijning, goed voorzien van oren en poten. Geen mager poppemieke! Mooie glimlach ook. Een heel lieve dame die graag lacht. Ze is een mix tssen Latina en Asian (ma is van Mexico, pa van Flipijnen)
Massage = OK, ze deed zeker meer haar best dan de doorsnee deerne hier. Het is geen BTB hé, dus enkel zij masseert met kleren aan.
"omdLaaien" en dan wordt de voorkant gemasseerd. Eerst de obligate kronkels over borst en buik, dan wordt de jongeheer gemasseerd. Leuke handjes wel, zonder dat ik iets vraag de condoom er rond, pijpen (zeer goed overigens) en daarna manueel afwerken (met condoom af).
Snel de douche in en weg. 35 min binnen geweest voor 30 m geboekt te hebben.
Weet niet of ik er nog zou gaan want ik hou meer van de Thaise massages (dus het hardere werk).
Ook ben ik nogal gesteld op algemene hygiëne, was bij haar persoonlijk zeker was! Maar de handdoek waarop ik lag zal niet vers zijn denk ik en ze laat zich vingeren zonder dat ik eerst moest opfrissen. Mierenneuken, I know (en zeker in deze situaties) maar ik hou toch van iets meer hygiëne op dat vlak. Nuja, met dat in het achterhoofd zou ik nergens binnen mogen gaan natuurlijk.
Massage gedeelte dus met kleren aan, nadien ontkleedt ze zich dan toch? Aangekleed vingeren vind ik wat vermoeiend 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan