Bunga Bunga Gangbang, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit moet ik 100 % tegenspreken.
Kan dit ik beamen spreek dat ook 100% tegen. Schandalig zulk commentaar daar komen mijn haren van recht. En nee ik heb geen belang erbij want ik ga elke week wel naar een of andere gangbang en nee ik hoor niet tot de organisatie. En nee ik ben de manager niet. Bunga feestjes zijn top. Zou niet weten wat die mensen meer kunnen doen.
Maar het ligt natuurlijk aan jezelf. Asociaal gedrag brengt nergens op. Of als een bang wezeltje in een hoekje gaan zitten met een grote witte slip en lange kousen helpt ook niet. Je mengen in de gesprekken wel en vriendelijk zijn dat helpt ook.
Elke € zijn die Bunga Bunga feestjes waard. Doe zo verder Sara met je team. 95% is wel tevreden hoor. Groeten Floris olé olé.
 
Laatst bewerkt:
Ik was erbij op 08/04 op het Zuid, trouwens mijn eerste GB ervaring dus redelijk zenuwachtig.
Super goed opgevangen door de organisatie en de dames daarvan😛, hun mannen zijn echt sympathiek en staan open voor iedere vraag.
Ben ruimschoots aan mijn trekken kunnen komen bij verschillende dames, het hoogtepunt daarvan was een bukkake bij Marion met een man of 5, dit terwijl ze met een happy one geil lag te neuken.
De ervaring voor mijzelf lag hoger dan dat ik ervan had verwacht en ga in het kort zeker terug.
 
Ik ben 2 keer geweest. Pré corona. Leeftijd lag toen vrij hoog.
Geil maar claustrofobisch. 100 man op die loft. Vond ik net iets te veel van het goede.
Ik denk dat er toen tussen de 40 en de 50 man aanwezig was maar idd 100 gaat daar iets van het goede te veel zijn.
Bij een gangbang in het weekend zou het volgens de dames opmerkelijk drukker zijn en zouden er ook meer koppels aanwezig zijn.
Ben er ruim 2u binnen geweest en ik denk dat ik maximaal 5 koppels gezien heb, was op een vrijdag na de middag.
 
Ik denk dat er toen tussen de 40 en de 50 man aanwezig was maar idd 100 gaat daar iets van het goede te veel zijn.
Bij een gangbang in het weekend zou het volgens de dames opmerkelijk drukker zijn en zouden er ook meer koppels aanwezig zijn.
Ben er ruim 2u binnen geweest en ik denk dat ik maximaal 5 koppels gezien heb, was op een vrijdag na de middag.
Het was 2 keer op een zondag met een vriendin. Surinaamse wulpse. Ze had nogal trek. 🤗😜
 
Ik heb daar eigenlijk maar heel zelden gezien dat er zonder condoom geneukt werd. En dan was het een koppel dat samen was toegekomen. Als je er als single heen gaat in de hoop op NZC, dan wordt je waarschijnljk teleurgesteld.
Heb ik eerlijk gezegd ook niet gezien dat het nzc gebeurt en denk ook dat het daar niet wordt geapprecieerd.
Indien men dit wenst, zijn er keuzes genoeg om dit op andere GB te doen die daar specifiek op zijn gericht.
 
Misschien rare vraag moet je op voorhand getest worden op soa , of is de kans groot dat die je later er gratis bij krijgt ?
Het is daar allemaal neuken met condoom. Ik heb nog niet geweten neuken zonder condoom.
En als u wenst om gepijpt te worden met condoom, doet u ook gewoon een condoom rond uw penis.
 
Het is daar allemaal neuken met condoom. Ik heb nog niet geweten neuken zonder condoom.
En als u wenst om gepijpt te worden met condoom, doet u ook gewoon een condoom rond uw penis.
Inderdaad. Ik heb nog nergens in een advertentie gelezen dat er daar bare zou kunnen geneukt worden. Ook nooit gezien toen ik er was.
Ik vond ook raar dat de vraag van SOA testen volgde -en in citaat- op mijn bericht dat ik een Surinaamse meenam.
"Misschien rare vraag moet je op voorhand getest worden op soa , of is de kans groot dat die je later er gratis bij krijgt ?" Wat is dat nu voor een vraag en wat krijg je er dan later gratis bij? Een SOA ?
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan