Ik zou deze zaak nooit meer aan iemand raden. Is e ht een schande voor de Limburgse wandelaars. Ik was daar op een spontane bezoek. Waren 2 meisjes...angel en buterfly. Ik had een oogje op buterfly,had betaald was op het meisje aan het wachten en plots kwam de huisdame zeggen dat ze afspraken hhad.ij moest 1 uur later komen. Ik vertrokken en 1 u later aangekomen. Wat blijkt de dame was weer niet beschikbaar. Ik vroeg wanneer ik fan een afspraak kon maken en ze zei eventueel zaterdag. En ben vertrokken. Maar had wel iets vermoed. Ik heb dan een sms'je gestuurt en wat bleek,het meisje buterfly was wel ineens beschikbaar. Dus het meisje wou met mij niet daten. Ik heb dat herhaaldelijk gevraagd aan de huisdame en ze zei me telkens dat het niet zo was maar dat ze zich niet goed voelde enz. Ik heb mssn 10 keer gevraagd of het meisje met mij mssn niet wou afspreken maar het huisdame zei telkens neen dat is het niet. Ik ken deze plek meer dan 15 jaar. En kom regelmatig op bezoek. Dat da meisje met mij niet wilt afspreken kon ik niet begrijpen...naaf schijnt weigert ze veel mannen die ze niet aanstaat...wat de redenen zijn weet ik niet. Ik ben altijd een respectvolle,hygienische,propere en verzorgde man heb nooit zoiets meegemaakt. En dan bij een meisje van 19 jaar zo behandeld worden en veel leugens horen van de huisdame vond ik zeer irritant en heel erg. Verder wil ik zeggen mannen vermijd deze zaak en zeker en vast deze meisje...ze is het echt niet waard. Lachen in je gezicht en achteraf je weigeren volgens wat weet ik nog altijd niet.