Recensie Buterfly, Dreamgirls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo,

Wat vervelend om te horen over je ervaring. Dat klinkt echt frustrerend, vooral na zo lang een trouwe bezoeker te zijn geweest. Soms is de communicatie tussen het personeel en de meiden niet helemaal duidelijk, maar eerlijkheid moet altijd voorop staan. Bedankt voor het delen van je ervaring. Het is fijn om zowel de goede als de slechte ervaringen te horen.

Pas op!
Voor wat moet ik oppassen?!

Ben zelf in al mijn wandeljaren een paar maal in deze "club" geweest. Nooit een tegenvaller gehad. Wel een keer geweigerd vanwege mijn leeftijd. Het meisje zag het niet zitten om sex te hebben met iemand die zo oud was als haar vader.
Ik heb respect voor alle dames die dit werk willen doen. Ook voor diegenen die het willen proberen, en uiteindelijk merken dat ze er niet geschikt voor zijn.
Is het nu echt nodig om deze meisjes zo af te kraken? Beweren dat ze in hun vrije tijd neuken met iedereen, en gratis? Wat weten jullie van hen?
Dit zijn in mijn ogen reacties van gefrustreerde "allesneukers". Wel: chapeau voor een beginnend meisje dat NEE durft te zeggen! Iemand die zelf kieskeurig is moet dit perfect kunnen begrijpen en plaatsen. De rol van de gastvrouw is dan om eerlijk te zijn tegen de klant, en om een oplossing aan te bieden.

Terug
Bovenaan Onderaan