Recensie Camelia, Den Haag, Geleenstraat 74 k1 4,85 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De laatste tijd loop ik af en toe de Geleenstraat in, op zoek naar goede service van de mooiere raam-hoeren van Den Haag.
Genoeg lekkere skinny Oostblok-meisjes maar als de recensies niet in orde zijn sla ik makkelijk over ondanks het aantrekkelijke uiterlijk.
Ook een ongeïnteresseerde blik of geen aandacht voor de potentiële klant is voldoende om het raampje links te laten liggen.

Mijn aandacht gaat de laatste tijd naar Diana op 23 k2, Camelia op 74 k1 en Elisabeth op 84 k1.
Goede ervaringen met Natalia in de passage, Fleur de stevige NL op 96 en de welbekende Angel in de Hunze.

Ik ging vanochtend al vroeg op pad en wandelde iets voor 11-en via de pisbakken de straat.
Er liepen al wandelaars rond en de ramen waren matig bezet.
Om 11 uur zag ik Diana achter het raam maar ik besloot nog even rond te wandelen.
Natalia was beschikbaar en ook Angel zat op haar plek.
Na een half uur zag ik opeens Camelia in een fluoriserend pakje achter haar raam.
Ik besloot haar aan te spreken en zag een vriendelijke dame met stevige borsten, redelijk strak en een mooi slank lijf.
Een paar minuten later stond ik in haar kleine kamertje.

De financiële afhandeling ging soepel en Camelia doet haar best om je op je gemak te stellen.
Wasbeurtje op het bidet en een staande verkenning volgde.
Vlak voor mijn neus betaste ik voorzichtig haar prachtige borsten en keek naar haar aantrekkelijk gezichtje met heerlijke lippen.
Zachtjes streelde ze mijn langzaam harder wordende pik en ik nam plaats op haar werkplek.
Ze voelde mij goed aan en nam plaats tussen mijn benen zoals ik het graag wil.

Rustig begon ze aan mijn ballen te likken, hield goed oogcontact en likte de pik op de juiste manier.
Dit hoertje weet precies hoe deze klant behandeld moet worden en ik liet haar rustig haar gang gaan.
Geen haast en ze stimuleerde de pik op een langzaam tempo totdat mijn paal de juiste sterkte had.
Het tempo ging omhoog met een juiste zuigkracht.
Ik vind het leuk om instructies te geven en ze volgde ze op een natuurlijke wijze op.
'Doe je mond open en laat mijn pik in je mond heen en weer schuiven zonder te zuigen'.......'Alleen mijn eikel en je tong op het lekkere plekje'.....'Zuig aan mn ballen en laat je tong voelen'
Ik pakte haar bij haar haar en bepaalde het tempo, drukte mijn pik even diep naar binnen en genoot van de aanblik van mijn verdwijnende pik in haar mond.

Ik stapte van het bed af en liet haar op het bed op handen en knieën zitten zodat ik via de spiegel haar kont en voeten kon bewonderen terwijl ze mijn pik afzoog.
Het is fijn om staande gepijpt te worden....het sletje aan het werk om de klant te plezieren.

Het werd tijd voor het condoom die ze vakkundig omdeed met haar mond.
Ze nam plaats op het bed voor doggy en langzaam gleed hij er makkelijk in, ik wilde haar kut goed voelen en neukte haar in een rustig tempo terwijl ze mij via de spiegel aankeek.
Camelia heeft een heerlijk hoeren-lijfje en ik genoot van het aangezicht en het gevoel van haar kut.
Het blijft lekker om mijn pik te zien verdwijnen tussen haar heerlijke billen.
Ik sommeerde haar op haar rug en neukte haar nog even in missio voor het uitzicht op haar hele lijf.

Voor de finish zoog ze mijn lul af en al likkend en zuigend aan mijn ballen spoot ik mijn kostbare zaad uit mijn kloppende pik.
Deze klant was tevreden.

Na afloop nog even praatje pot, even wassen en omkleden, een knuffel en met een glimlach verliet ik het pand.

Camelia is een goede hoer, voelt de klant goed aan en geeft een hoog service-gehalte voor het betaalde bedrag.
Een half uur binnen geweest, je betaalt voor de tijd en geen haast of druk.
Herhalingsgevaar is zeer hoog en kom graag weer eens bij haar langs.
wat een respectloze recensie

Terug
Bovenaan Onderaan