Camera’s

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pablo88

Newbie
12
19/09/22
0
Hallo,

Diverse privé huizen zijn voorzien van camera's, vooral bij de ingang. Zijn jullie niet bang dat de camera beelden wellicht uitlekken en op de internet terecht komt?
 
Als een privéhuis iemand afperst, dan kunnen ze toch meteen hun zaak sluiten als dat uitkomt? Nee, je maakt je zorgen om niks. Ik zou bij thuisontvangst veel meer op mijn hoede zijn voor een verborgen camera.
Heb het een maal opgemerkt en de dame erop attent gemaakt , nooit meer geweest is wel jaren geleden in glazen straatje in Gent
 
Ik doe altijd een dansje voor de camera bij de ingang, hebben ze binnen er tenminste ook nog een beetje lol van. Verder gaan ze echt niks met de beelden doen, want zoals gezegd is het dan einde oefening voor het privehuis.

Zouden ze toch zo idioot zijn en mij willen afpersen door te dreigen met de beelden te verspreiden, dan vraag ik extra kopieën om zelf te verspreiden. Kan iedereen eens een keertje lachen.
 
Dat is het voordeel van eigen ondernemer zijn plus toestemming hebben van je vrouw. Al zou er iets uitlekken, hoef ik me nergens te verantwoorden. Veel mannen leven hier in de schaduw, lijkt me niet prettig.

Maar zoals eerder aangegeven, dat soort beelden bewust lekken of mee dreigen is privacyschending en zal geen enkel privéhuis doen. Mocht er ooit een datalek zijn, kan je ze zelfs aanklagen want zij zijn verantwoordelijk voor goede beveiliging van die beelden. Die kosten kunnen heel hoog oplopen dus daar zullen ze zich niet aan wagen.

Zolang je geen celebrity bent of een topfunctie bekleed is er echt niks aan de hand. Ik denk overigens dat je meer opvalt als je overdreven in cognito naar binnen wandelt(wat heeft die te verbergen!?) dan gewoon casual relaxed.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.433
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan