Recensie Camila, Amsterdam Zuid-Oost 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
843
23/09/21
454
56
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4792331-camila
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Van de week een bezoek gebracht aan Camila.
Ze ontvangt in een rustige buurt (ergens achterin Gein) waar je voldoende gratis parkeerplekken hebt.
Persoonlijk heb ik niks meer met dames onder de 30 en Camila valt in de categorie waar ik naar zoek.
Onderweg kreeg ik een videocall.....wel zo handig voor beiden, maar tijdens het rijden moet je het wel even kort houden:)
Leuk gezicht en figuur zoals op foto met paars/roze setje en highheels, die niet zo mooi rond als op foto 1 maar wel lekker houvast en naturel.
Heen tz maar wel kusje op de mond is het maximale wat je kan halen als je een gfe verwacht, dus geen gfe wel jammer want ze is veel heel lief.
Pijpen ging met een condoom, zonder heb ik niet gevraagd en staat ook niet in lijstje. Dus condoom er om heen die erg strak was (waarom nemen ze geen voorraadje verschillende maten) dat mijn jongeheer er bleek van uitzag.
Pijpen was niet erg lang en ook niet diep, dit is wel een verbeterpunt als je in de business wil blijven.
Verschillende standjes gedaan en lekker klaar gekomen. Beiden even op bed gelegen want ze let niet op tijd, dit ook omdat er waarschijnkijk vlak na mij ook niemand gepland stond.
Het was leuk voor een keertje, ik weet niet of er een herhaling komt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan