WHEM Camila/doll TS

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Junior

Wandelaar
46
22/02/22
4
3

Hallo iemand ervaring met haar? Ik zou haar graag willen bezoeken.
 

Hallo iemand ervaring met haar? Ik zou haar graag willen bezoeken.
Ik zou het graag van haar willen weten. Of ze de moeite waard is. In het verleden had ze ook een profiel met den naam Camila.
 
Ik heb al meerdere positieve ervaringen met haar. Foto's geven correct beeld van haar terug. Kleine trans maar wel zeer grote en altijd stijve lul. Heerlijk om haar te pijpen en als je tegen een stootje kan zal ze je graag neuken met haar harde paal.
Voor mij één van de betere transen.
 
Ik heb haar bezocht. Wat een knappe trans. De foto's zijn echt. We zijn de kamer binnen gegaan en deden onze kleren uit. Daar vroeg ze of ik een massage wilde. Ik zei ja en ze masseerde me. Ik voelde haar stijve lul tegen mijn lichaam aan geduwd. Wat een geil gevoel. Daarna hebben we elkaar gepijpt. Na een poosje vroeg ze of ik genomen wilde worden. Ik zei ja en ze nam op zijn hondjes. Dat was een zalig gevoel. Ze ging daarna harder stoten. Daarna hebben we de rollen omgedraaid. Ik heb haar ook op zijn hondjes genomen. Daarna hebben we wat gebabbeld. Ze zei dat ze volgende week terug naar Colombia gaat. Dit is voor mij 1 van de beste transen. Het was een prachtige ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan