Recensie Camila, Rotterdam (voorheen Lelystad, Zwijndrecht) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HertogJan

Wandelaar
73
25/10/21
238
9
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/dordrecht/2028370-camila
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben pas geleden bij Camila geweest. Zij adverteert met ontvangst in Dordrecht, maar let op! ze ontvangt echt in Zwijndrecht.

Na toch weer besloten te hebben om met een latina af te spreken kwam ik terecht bij Camila. Aan de telefoon klonk ze erg vriendelijk en de afspraken waren ook duidelijk en snel gemaakt. Afspraakje gemaakt voor een uurtje, 20 euro extra om te pijpen zonder condoom.

Eenmaal aangekomen bij het adres werd ik ontvangen door een mooie latina dame. Praten verliep makkelijker dan normaal. Haar engels (en mijn spaans) is erg beperkt, maar toch kwam ze er naar mijn gevoel makkelijker uit dan andere Latina dames waar ik bij ben geweest.
Na het financiële gedeelte deden wij ons samen opfrissen en daarna doken we in het bed. Toch zet ze wel eerst een playlist aan, ik heb hier normaal geen probleem mee alleen deze keer vroeg ik of het toch iets zachter mocht, dit werd alleen niet erg gewaardeerd volgens mij.
Eerst hebben we elkaar lekker lopen strelen en begroef ik mijzelf in haar grote borsten terwijl zij mij lekker aftrok. Ik begon aan haar grote kont en benen te zitten en ineens voelde ik iets nats over mijn stijve glijden, gevolgd door een heerlijk zuigend gevoel: ze begon heerlijk te pijpen.
Alleen toch begon wederom hier alweer het "gedonder". Camila mag dan wel lekker pijpen, toch stopt ze om de haverklap om met een doekje haar mond af te vegen. Niet heel erg geil in mijn beleving. Ook zodra ik met mijn hand tussen haar benen kwam stond ze op en kwakte er een bende glijmiddel op. Vingeren was ook een probleem (oke dat kan, alleen waarom dan een halve liter glijmiddel over jezelf gooien? whatever.)
Ik heb haar gevraagd om we 69 konden doen. Dat was geen probleem. Heerlijke belevenis om haar natte mond over je harde te voelen terwijl je aan haar clit zuigt en likt, en je haar grote kont helemaal in je gezicht duwt!:)
Ik had hier alleen nog langer van willen genieten, alleen Camila besloot zelf dat het nu tijd was om te neuken. Gevraagd of ik haar in doggy mocht nemen. Geen probleem. Eerst stootte ze zelf, daarna nam ik het over en heb ik haar zo geneukt tot ik klaar kwam voor de eerste keer.

En toen werd de date minder. Eenmaal klaargekomen (Camila belooft dat je in een uur 2x mag klaarkomen) begon het grote afwerk proces. Eerst bood ze nog aan om een massage te geven. Daar had ik wel oren naar. Ze masseerde me beter dan andere Latina's die ik heb meegemaakt (ik denk terug naar een eerdere recensie van een dame die je 'aaide' met olie:cautious:) maar ondertussen terwijl je met haar praat dwaalt ze zo erg af dat ze je gewoonweg negeert en ineens begint mee te blehren met haar playlist.
Nadat ik de massage wel beu was begon ik weer aan haar te zitten. Ze stond op en keek me aan met een blik van "echt?', pakt gelijk een condoom en wilt ook weer direct een kwam glijmiddel op je gooien. Ik vroeg of ze me kon pijpen ipv direct weer te neuken, dit was alleen volgens mij weer teveel gevraagd. Ze zuchtte, pakte een nieuw condoom (ze pijpt iemand maar 1x zonder condoom blijkbaar) en begon met pijpen, alleen nu stopte ze niet alleen om de zoveel minuten om haar mond af te vegen. Nee, nu kwam ook het klok kijken er bij (keep in mind: ik had betaald voor een uur en we hadden nog zeker 30 minuten over.) Ook begon ze om de minuut alweer te mekkeren over "quick we fucky fucky', 'cum baby cum', 'hmm baby cum for me' etc. Elke keer als ze net een lekker ritme te pakken had, of dat het net erg lekker voelde stopte ze weer, keek naar de klok en begon het mekkeren weer. Dit begon vervelend te worden. Na een korte tijd besloot ze dan ook zelf ineens te stoppen met pijpen en zonder wat te zeggen (nog meer) glijmiddel over haarzelf te smeren en te brabbelen over ' no you fuck me now. you fuck me normal now." Oke dan. ik haar neuken in missionaris, alleen dit was meer ongemakkelijk dan geil. Ze trekt verschrikkelijk ongemakkelijke blikken terwijl ze erg subtiel naar de klok zit te staren. Ook weer hetzelfde cum now gebrabbel. Na nog geen 3 minuten was alleen dit ook alweer teveel werk en besloot ze dat ik dan ook NU moest klaarkomen. Ze pakte een fles olie en gaf me een handmatig hoogtepunt. Daarna begon ze zo snel mogelijk alweer alles op te ruimen en keek ze gauw op haar mobiel voor de volgende (overigens zet ze de mobiel ook niet eens op stil, dus tijdens de date heb ik meerdere keren haar bel en whatsapp-toon kunnen horen). Daarna stond ik weer buiten, en eerlijk gezegd was ik ook blij dat de date maar tot een vervroegd einde kwam omdat ik het afwerk gedrag wel beu raakte.

Om maar een lang verhaal kort te maken: Camila is een oké date, het pijpen zonder condoom is lekker alleen het neuken is niet bijzonder. Doggy is prima, maar zodra zij zelf de positie kiest is het meer ongemakkelijk dan geil. Ook is Camila een erge afwerkster en laat ze het ook merken als je er "te lang' bent.

Herhalingsgevaar? zeker niet.
 
Ik had een ontvangst in Dordrecht maar verder hetzelfde verhaal. Ik zette die harde muziek zachter en dat was niet in orde want het werk gewoon weer net zo hard teruggezet. Slechte ervaring en ook ook na een half uur maar weggegaan omdat ik het gedrag helemaal zat was.
 
Volgens mij is het bij onderstaande link dezelfde dame op (een deel van) de foto's. Haar foto's komen vaker voorbij.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan