- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Squirting
- Gesproken taal
- Spaans
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/8982130-camila
- Totale kosten (in euro)
- 300
had erg veel zin in mijn date met Camila maar het is helaas uitgelopen op een deceptie.
van te voren aangegeven dat ik van (tong)zoenen hou om het bezoekje af te trappen, en extra betaalt voor PZC.
thuis uitgebreid gedouched etc. om het voor de dame in kwestie aangenaam te maken.
eenmaal aangekomen liet mevrouw mij 15 min voor de deur wachten, om zich 'om te kleden'. Toen de deur open ging stond ze in pyjama.
Werkelijkwaar nog nooit zo'n smerig appartement gezien.
De service zelf was ook drama. Geen kusje niks. Tijdens het pijpen geen tong gevoeld ze nam hem enkel in d'r mond.
Tussen de standjes door ook constant op d'r telefoon bezig.
Écht een grote teleurstelling want haar uiterlijk is geweldig.
Komt voor mij in de top 3 van slechte ervaringen, verdoe je geld er maar niet aan.
van te voren aangegeven dat ik van (tong)zoenen hou om het bezoekje af te trappen, en extra betaalt voor PZC.
thuis uitgebreid gedouched etc. om het voor de dame in kwestie aangenaam te maken.
eenmaal aangekomen liet mevrouw mij 15 min voor de deur wachten, om zich 'om te kleden'. Toen de deur open ging stond ze in pyjama.
Werkelijkwaar nog nooit zo'n smerig appartement gezien.
De service zelf was ook drama. Geen kusje niks. Tijdens het pijpen geen tong gevoeld ze nam hem enkel in d'r mond.
Tussen de standjes door ook constant op d'r telefoon bezig.
Écht een grote teleurstelling want haar uiterlijk is geweldig.
Komt voor mij in de top 3 van slechte ervaringen, verdoe je geld er maar niet aan.