Recensie Camilia, Antwerpen, Vingerlingstraat 15/1 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

EDB74

Wandelaar
53
08/08/21
47
3
Slecht, slecht, wegblijven. Dit geil lijkend smal ding met bril is best te mijden. Ze is nog maar net in Antwerpen. Eens binnen op bed trek ze haar lingerie half uit om dan je eikel te zoenen. Aanraken laat staan adn haar borsten komen was niet gewenst. Dan gaat ze liggen met een arm tussen haar en mezelf waarbij ze hoopt dat je 5cm in haar zit megageil wordt en klaarkomt. Bedankt voor de service, broek op en weg. Oja bezoek gebracht maandag in de vroege ochtend.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik had beter voorgaande recensie gelezen. Na vele jaren plezier in skw met steeds een voortreffelijke service voor de 1ste maal de meest negatieve ervaring meegemaakt die je maar kan inbeelden.
Deze dame beweert Bulgaars te zijn.
Mooie jongedame, het leek me wel wat er binnen te huppelen. Mijn 2 toppers zijn in verlof en diegene die ik op het oog had, bleken bezet.
Afgesproken voor 50€.
Condoom moest ik op haar vraag mee helpen omdoen, bh bleef aan. Dik tegen haar zin deed ze hem toch uit doch aanraken was compleet uit den boze.
Continu gezaag om 50€ extra pzc. Ik weigerde. De sfeer verwaterde met de seconde terwijl ik toch steeds moeite doe om er iets sociaal leuks van te maken.

Dan volgde iets dat op pijpen leek, totaal zonder gevoel waar enkel het topje van de eikel werd 'bewerkt'. Ik voelde amper iets.
Neuken mocht enkel in doggy aan de rand van het bed (ondanks ik liever on top startte, ik zag aan haar gezicht dat ze alsof deed het niet te verstaan) toen plots na een klein minuutje neuken 'de wekker' afliep. Huh, ik was slechts een kleine 10 minuten binnen...
Ik dacht eerst dat iemand haar probeerde te bereiken. Neen, hoor, bijbetalen of ophoepelen.
Kleren aan en zonder woord buitengestapt.

VOLLEDIG TE MIJDEN!

Skw heeft vele zovele pareltjes met een voortreffelijke service. Ik kom er toch al vele jaren met steeds zeer leuke dates.
Deze was echt verschrikkelijk kwa service.

Boos? Neen. Ben geen kerel die problemen veroorzaakt bij een negatieve ervaring zoals deze.
Teleurgesteld? JA

Het zal mijn wandelgedrag niet wijzigen door deze ene afrippende gans...
Skw blijft een mooie hobby om er rond te neuzen en plezier te beleven.
Ander en beter ;)

De verloren weggesmeten 50€ kan me werkelijk geen bal schelen. Dat hoort erbij. Ik had beter moeten weten ahv voorgaande resencie.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik weet niet of de Camilia die ik heb bezocht dezelfde is als die van de vorige recensies maar de algemene informatie lijkt toch vrij overeen te komen (Bulgaars, bril, zwart haar). Heel smal was ze wel niet maar zeker niet dik (of zelfs mollig) en ze zat in de Verversrui nr. 24 (raam 6 of 7). Als het toch een andere Camilia lijkt te zijn mag dit afgesplitst worden. Zeker omdat mijn ervaring toch wel een beetje positiever was dan de vorige 2 recensies vraag ik mij af of het iemand anders was of dat ze gewoon verbeterd is sindsdien.

Camilia stond enkele weken geleden vrolijk glimlachend achter het raam (wanneer juist herinner ik mij niet meer). Ik kon mij niet herinneren dat ik haar al eerder alles Na vrij lang twijfelen ben ik toch maar eens bij haar binnengegaan. En mijn ervaring was alleszins positiever dan voorgaande kritieken.

Eenmaal binnen was ze vrij zakelijk. Ze probeerde wel een beetje geïnteresseerd te doen maar dit bleef heel oppervlakkig. Bij mij kleedde ze zich ook spontaan volledig uit. Eenmaal op bed begon ze al snel aan de pijpbeurt. Spijtig genoeg deed ze mij al een condoom aan voor ik helemaal paraat was, wat niet zo'n goed begin was. Het pijpen zelf was op zich wel vrij aangenaam. Ze nam hem wel echt helemaal in haar mond (dus niet als in de vorige beschrijvingen enkel de eikel). Het ging wel allemaal te snel, want na amper een minuutje moest het al voorbij zijn en gingen kwam zij bovenop zitten. Adequaat maar ook dat duurde niet heel lang. Al bij al was heel de ervaring zo: adequaat maar te snel en weinig memorabel.

Al bij al heb ik niet echt spijt dat ik eens bij haar ben binnen gegaan maar ga het niet meteen opnieuw doen.
 
Deze dame is tegenwoordig te vinden thv SS24 (avond) ergens in het midden van het pand. Meestal een rood pakje/setje aan. Ik gruwel nog na van de slechtste service die ik ooit mocht ontvangen na vele jaren plezier in skw.
U bent verwittigd ;)
Ik wacht graag op de 1ste positieve recensie (die er vermoedelijk toch niet zal komen...)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan