Recensie Candy, Club Mabuhay, Helchteren 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jesus

Newbie
22
25/04/25
12
10
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Na Sol deze Candy, die er sinds 2 dagen is.
Candy gaf aan 3 jaar geleden al eens in deze club te zijn geweest.
Zit gedurende 4 jaar te werken in Nederland 🇳🇱 en kan een resem halve en volle zinnen Nederlands.

Dominicaans, zwart sluik haar (pruik), 29 jaar (volgens haar), neus en tong piercing, fijn lief snoetje, kleine borsten, grote kont en billen (was ooit obese maar nu strak bovenlichaam, onderkant wat fors maar niet storend), veel tattoos en een ferme clitoris. Love a big clit!

Gingen starten met een uurtje. Had een frisdrank en biertje bij. Vroeg wat ze wou drinken. "Heb je nog iets anders bij?" vroeg ze, en tikte met haar vinger ostentatief op haar neusvleugel. Nope! Kreeg de achtergrond informatie mee.

Lekker zoenen en tongen, pijpen is wat te zacht naar mijn smaak, het scrotum verwennen dan weer wat te hard.

Candy goed gebeft, op de clit gebleven met veel speeksel, streelt volop, speelt met haar tepels, beweegt mee met haar bekken. Bij het extra inbrengen van een vinger werd ze wild en kwam klaar. Ze pakte haar vaginaal sperma tussen twee vingers om te demonstreren.

Nog wat na wrijven op haar vulva in combinatie met een pijpbeurt. Ook deepthroat ging nu perfect, op haar ritme, Daarna in verschillende standjes klaargekomen.

Uurtje extra geboekt.
Ze vroeg: "Wat wil je nog doen?". Ik zei wat kan er allemaal?. "Alles wat jij wil" gaf ze aan. Anaal? Ja! CIM Ja! Heb niet verder durven doorvragen. Koos voor CIM.

Eerst een wederzijdse massage, behoorlijk goed, en dan een lange pijpbeurt waarbij Candy op het einde stevig doorzoog. Geen druppel gemorst, werd een swallow. Smaakte zoutachtig, meer fruit eten zei ze. Tegelijk in v-vorm een vinger in haar kontje en vagina wat haar opnieuw wild maakte. Kreeg een orgasme.

Niet tegenstaande Candy te zacht pijpt kreeg ze mijn kroonjuweel 2 keer keihard. She certainly likes to lick my candy stick.

Nog lang blijven napraten. Was niet echt op de hoogte van alle soorten soa's en de manieren om het te krijgen. Too risky for me. Candy vroeg wanneer ik terug ging komen.

Lieve en respectvolle dame, praat graag, gemiddelde intelligentie.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Je bent me voor met je beschrijving van Candy, gisteren ook geweest bij haar. Er was wel wat volk (3 auto's op parking alleen), maar Candy stond samen met nog 2 andere meisjes klaar in de line-up. Vermits ik graag de nieuwe meisjes probeer, was mijn keuze snel gemaakt. Niet alleen omdat ze nieuw was, maar zeker ook omdat ze er vrolijk en goed uitzag.
Toen ik haar had gekozen sprak ze inderdaad in het Nederlands tegen mij. Ik verschoot want dat had ik hier nog nooit gehoord.:rolleyes:.
Naar boven, uitgekleed terwijl ze naar beneden ging om haar spullen te halen. Ik vraag me af waarom deze dames nooit direct hun spullen meenemen ... Toe ze terug op de kamer kwam en ik daar bloot stond, begon ze direct te tongen, nog met haar (beperkte) kleren aan. Ik voelde direct dat ze een tongpiercing had e, toen ik het vroeg, zei ze en toonde ze dat ze er twee had. Wel eens fijn als verandering!
Ze bleef zeer lang tongen en terwijl deed ik haar slipje en bh (of wat is dat ding?) uit. Mooie borsten (A of B-cup) met mooie priemende tepels. Toen ik vroeg of ze een a- of b-cup had zei ze dat ze het niet wist omdat ze nooit een bh aandeed :eek:. Ze is zeker niet mollig, ook niet slank. Voor mij perfect gebouwd. Ook redelijk groot, mooi zwart haar .. Kortom een mooie verschijning waarmee je gewoon in het Nederlands kan praten. Je moet soms wel zeggen om eens naar een andere positie of zo over te schakelen, want neemt daarin misschien iets te weinig initiatief. Maar als je zegt om haar te likken enz., gaat ze direct akkoord en doet ze uitgebreid wat je vraagt. Ik had bijvoorbeeld gevraagd om fel met mijn tepels te spelen en dat doet ze dan ook perfect, maar na een tijdje toch zelf moeten zeggen om over te schakelen naar pijpbeurt enz. Maar ze doet alles met overgave. Toen ik haar vingerde, kon ik zonder probleem haar kontgaatje binnengaan. Ik dacht eerst dat ze het niet graag had, maar waren kreetjes van plezier :):):). Op een bepaald ogenblik stelde ze zelf voor om mijn prostaat onder handen te nemen (waarschijnlijk omdat ze zag dat ik me zelf aan het vingeren was). Eerst nam ze haar vingers (met condoom), dan nam ze een kleinere dildo, en ten slotte vroeg ze of ze geen grotere dildo mocht nemen. Die was wel vrij groot maar toch goedgekomen:cool:.
Op het einde gaf ze me een lange pijpbeurt en vroeg ze om in haar mond klaar te komen. Ik vroeg of ik het juist begrepen had, en ja hoor, dat bedoelde ze zeker. Ze zei dat ze dat graag had en alles zou doorslikken. Zo gezegd, zo gedaan en ik heb mijn zaadjes in haar keeltje gestort. Ik denk niet dat ze alles heeft doorgeslikt omdat ze vrij snel een papiertje nam, maar dat was alleszins geen probleem voor mij.
Conclusie; langer dan 30 minuten gebleven (ook uitzonderlijk) en zeer tevreden naar huis. Is een nieuwe jonge mooie topper. Ofwel heb ik steeds geluk, ofwel ... maar ik heb echt steeds een geweldige beurt in dit huis. Ik kan Candy alleen maar aanraden.
Ik had echt spijt dat ik geen fooi kon geven omdat ik geen extra geld bijhad.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan