WHEM Canela, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo heel erg cancela ziet haar huid er niet uit, toch jammer zo'n misleidende naam. Of de foto's zijn erg misleidend, dat kan natuurlijk ook.
 
Nou, ben net in Amsterdam-Osdorp bij haar langsgeweest. Ben een hele tijd uit de game geweest en een afspraak maken met de jonge oost-europese schoontjes wilde maar niet lukken (ben buitenlander, dus die reageren gewoon niet)
Maar met Canela, die duidelijk communiceert via haar booker, was een afspraak snel gemaakt👍 Ben lang niet in west geweest dus was 'n beetje zoeken voor mij, was iets te laat, maar ze was niet boos ofzo.
Nou, bij binnenkomst de kamer in gegaan, er is een mogelijkheid om te douchen, netjes de drie biljetjes van 50 overhandigd, ja goed, de prijzen zijn enorm gestegen maar daar begin je niet over vind ik, dat is waardeloos.
Het zorgt er hooguit voor dat ik wat selectiever ben dan normaal. Ik heb zelf totaal geen last van de crisis dus ik gun het haar booker😁
Enfin, liggen, muziekje aan, rubbertje erom en ja, was allemaal erg plezant die 'bj', eigenlijk naar 'n paar minuten al gefinished door haar mooie ronde kontje (je moet wel van 'n beetje chubby houden hoor). Hele mooie tietjes ook, klein maar fijn, ze lijkt jonger dan 24 en heeft echt prachtige ogen en opgespoten lipjes maar ziet er prima uit hoor👍
Dus ja, als je van niet te oud, Zuid-Amerikaans, en vol (met mooie billen) en ook best kort, houdt, en die drie vijftigjes voor dat halfuurtje geen probleem zijn, dan is zij zeker een aanrader! Ben oprecht met een prettig gevoel naar huis gegaan, tis toch dat relaxte dat ze hebben daar, de Oost-Europese attitude heb ik niet bij haar opgemerkt. Ze deed me behoorlijk aan de Thai denken, waar ik in het verleden veel naar toe ging, echt een lief, knap meisje ❤️❤️
 
Laatst bewerkt:
Zo heel erg cancela ziet haar huid er niet uit, toch jammer zo'n misleidende naam. Of de foto's zijn erg misleidend, dat kan natuurlijk ook.
Foto's kloppen, ze draagt veel make-up, wat helemaal niet nodig is, tis oprecht een schoontje als je van Zuid-Amerikaans, chubby en kort houdt. Echt een duidelijke mix van Spaans en 'Native', Afrikaanse trekjes vielen mij niet op, misschien haar ronde kont❤️
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan