Recensie Canela, Rotterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

limabravo

Wandelaar
28
06/01/22
20
9
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/9701797-canela
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Dame is wel wat ouder dan ze aangeeft, ik schat tussen de 35 en 40. Heeft prima slank lichaam met neptieten. Kwam voor een cim date maar het pijpen ging nergens over. Ik vroeg haar of ze me dan ff wilde neuken, dat wilde ze niet want ik had cim afgesproken. Geen idee waarom neuken niet kon, want ik had immers gwn voor een half uur betaald. De geiligheid die ik had toen ik binnen kwam was inmiddels tot het vriespunt gedaald. Moest echt mn best doen om klaar te komen en was bij dat ik maar een half uur besproken had. Zij was de zoveelste latina die uitliep op een teleurstelling, ik ga ze voortaan vermijden als de pest. Herhalingsgevaar 0.
 
Dame is wel wat ouder dan ze aangeeft, ik schat tussen de 35 en 40. Heeft prima slank lichaam met neptieten. Kwam voor een cim date maar het pijpen ging nergens over. Ik vroeg haar of ze me dan ff wilde neuken, dat wilde ze niet want ik had cim afgesproken. Geen idee waarom neuken niet kon, want ik had immers gwn voor een half uur betaald. De geiligheid die ik had toen ik binnen kwam was inmiddels tot het vriespunt gedaald. Moest echt mn best doen om klaar te komen en was bij dat ik maar een half uur besproken had. Zij was de zoveelste latina die uitliep op een teleurstelling, ik ga ze voortaan vermijden als de pest. Herhalingsgevaar 0.
Is het echt zo erg? Ik ga er straks misschien heen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan