Recensie Carina, Eindhoven, Baekelandplein 19 4,74 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wow, gewoon niet meer woorden nodig. Ik was m'n muze enige tijd uit het oog verloren maar door hier in detail haar recensies te lezen, wist ik dat zij het moest zijn.

Vandaag was een vrije dag in BE, dus eerder deze week al even afgesproken, om wachrij en teleurstelling aan het raam te vermijden.

Carina, zoals ze zich in het milieu laat noemen, is een pareltje uit de duizend. Ik vind haar persoonlijk te goed om in de ramen te staan, maar ze heeft er zo haar redenen voor en die begrijp ik wel.

Maar goed, vanmiddag kort na de middag aangekomen en eennhalf uurtje voor onze afgesproken tijd stond ze al van ver te zwaaien. Normaal start ze later op de dag zei ze maar voor vaste klanten en afspraakjes maakt ze een uitzondering. Onmiddellijk een lekkere tongzoen en direct naar boven. Carina weet wat ik wil en waar ik voor kom, dus zij direct op bed met haar beentjes ver uiteen. Ze houdt ervan om lekker klaar gelikt te worden. Mijn tong dus direct in het werk gezet en na een kwartiertje kwam ze een eerste keer schokkend klaar.

Dan maar positie gewisseld, en ze begon aan het magische pijpwerk. Bij Carina kies ik zonder twijfel voor pzc, dat rubber zit toch maar in de weg en om niets te missen van de souplesse waarmee haar tongetje je jongeheer verwent, is dit een vanzelfsprekende keuze.

Daarna een vijftal posities, telkens kort om niet vroegtijdig klaar te komen. Man, wat is ze lenig. Dit meisje kan je letterlijk alle hoeken van de kamer laten zien.

Een kwartiertje voor onze tijd erop zat, handmatig laten afwerken en mijn warme lading over haar prachtige borsten gespoten. Ze gaf aan een vijftal kilo's te zijn bijgekomen op vakantie, maar dat stoort helemaal niet, voordien was ze zeker slank genoeg.

Samengevat, een geweldige date en binnen enkele dagen opnieuw afgesproken. Ik mag wel zeggen dat Carina mijn guilty pleasure is 🫢

grts, een Carina fan
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje terug alweer heb ik het met deze dame het heerlijk gehad. Zij had erover dat ze ook in België heeft gewerkt. Het was gewoon heel relaxed en met vele mogelijkheden. Ik heb haar daarna niet meer gezien. Herhalingsgevaar is zeer groot als ze aanwezig is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren weer een lekker uurtje gaan spelen in Carina's speeltuin. Haar "vaste" kamer op nr. 24 was dicht maar ze had vooraf al aangegeven dat ze op nr. 6 zou zijn.

Daar aangekomen en aangebeld, wauw wat zag ze er weer geweldig uit.

Kort samengevat, een uurtje vol varieté waarbij alle mogelijke scenario's aan bod kwamen.

Het is gevaarlijk nu ik haar heb teruggevonden. Herhalingsgevaar tot in het oneindige ... 🫢

Deze keer niet over haar lekkere tieten gekomen maar gewoon het rubbertje in haar volgespoten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren weer een supertijd beleefd bij Carina. Momenteel zit ze op nr. 6 in het kleine kamertje maar als Carina in de kamer is heb je verder niets nodig.

Damn wat kan ze je verwennen. Hoe ze lekker kreunt en kronkelt wanneer ze gelikt wordt, hoe ze toegeweid je jongeheer oraal verwent en dan het neuken op zich. Gisteren na slechts 2 standjes het rubbertje volgespoten diep in haar. Reverse cowgirl voor de spiegel is zo'n megageil zicht. Haar perfect gevormde borstjes op en neer wiegend, die lekker natte kut rond je paal, 't was weer zwaar de moeite om af te zakken naar het plein.
 
ze gaf aan geen voorkeur te geven aan korte dates, maar je kan 't haar altijd vragen he
Vreemd antwoord? Pijpen zonder kan toch ook best een korte date zijn. En dit is waarschijnlijk de eerste dvp waarvan ik hoor dat ze liever meer korte dates doet dan enkele langdurige dates. Dat laatste is namelijk veel makkelijker voor de meeste dvp's.
 
Vreemd antwoord? Pijpen zonder kan toch ook best een korte date zijn. En dit is waarschijnlijk de eerste dvp waarvan ik hoor dat ze liever meer korte dates doet dan enkele langdurige dates. Dat laatste is namelijk veel makkelijker voor de meeste dvp's.
Elover, even terug goed lezen. Ze geeft aan enkel langere dates te doen. Dus enkel een date voor pzc lijkt me voor haar onwawrschijnlijk te zijn, maar ieder moet het haar gewoon vragen he. Ik weet ook maar wat ze mij tussendoor vertelt. Ik zou juist denken dat korte dates een quick cash transactienis, maar elk meisje staat daar anders tegenover.

grts
 
Mijn advies is, als je ten volle van haar diensten wil genieten, ga gewoon voor een uurtje. Ze brengt je zonder problemen naar de zevende hemel en terug. En ja, je betaalt er dan wel voor, maar bij de bakker vraag je toch ook niet enkel de korstjes. Gewoon doen, lekker genieten met deze leuke meid 😉

En in principe vraagt ze bij relatief nieuwe klanten al zowieso 50€ extra voor pzc, dus ik weet niet of enkel dat wel de moeite is 🫢🫢
 
Elover, even terug goed lezen. Ze geeft aan enkel langere dates te doen. Dus enkel een date voor pzc lijkt me voor haar onwawrschijnlijk te zijn, maar ieder moet het haar gewoon vragen he. Ik weet ook maar wat ze mij tussendoor vertelt. Ik zou juist denken dat korte dates een quick cash transactienis, maar elk meisje staat daar anders tegenover.

grts
Inderdaad, ik heb het verkeerd gelezen. Ik vond het al vreemd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan