Recensie Carla, Den Haag, Doubletstraat 77/k1 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

d.dubbeldik

Newbie
Forumpionier
16
12/07/21
21
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb gisteren middag genoten van deze prachtige DVP . Ze stond al een tijd op mijn wensenlijst. Dus een praatje gemaakt en naar binnen gegaan voor haar instaptarief van €40 p+n mc. Ik gaf haar €50 en mocht dan langer blijven/genieten. Vaak denk je dat mooie vrouwen niet vriendelijk of gezellig zijn, maar zij was dit beslist wel. Deze mooie Roemeense vrouw niet groot van postuur maar een zeer vol lichaam met een paar heerlijke grote borsten, daar val ik voor. Ze was gezellig en vriendelijke en praatte en lachte tijdens ons heerlijk klein half uurtje. Na uitkleden en de wastafel drukte ik haar in mijn armen en mijn mond ging snel naar haar borsten en tepels om daar volop van te genieten. We gingen snel van staand naar liggen op bed en heb uitgebreid haar kut gekust en gelikt met speciale aandacht voor haar clit en hier kan ze heerlijk van genieten. Na dit 10 min gedaan te hebben was ik aan de beurt om gepijpt te worden mc. Ze deed dit vol overgave en ik genoot er zeer van. Na 10 min werd het tijd om haar te neuken en we begonnen standje doggy heerlijk tegen haar prachtige kont stoten. Ze voelde opmerkelijk strak aan waar ik erg van genoot. Van doggy naar missio om het af te maken en het condoom te vullen. Ik denk dit is een blijvertje voor mij en kom zeker bij haar terug. Een ruime 8.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
deze dame ook een keer gepompt….ze is best aardig….doet ook niet moeilijk over tijd enzo….heb haar goed genomen vooral in doggy….pzc is 40 extra en zoenen doet ze ook niet….met de hand afgemaakt maar helaas ook geen cim en slikken hahahha geen zaadslet dus….jammer
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tja, k ben een simpele borstenman en Carla die heeft een bos hout handen zeg! Ik ben niet van siliconen, of het moeten zachte zijn.

Ze lijkt vaak een beetje chago een met een attitude te kijken, maar is echt een hele leuke en vlotte meid.

Vaak loop ik door de straten voor een lekkere pijpbeurt, seks alleen als ik dat echt voor in de stemming ben. Zo de eerste keer bij Carla binnen gestapt, alleen pijpen. En dat deed ze goed en lekker, wat dieper, afwisseling zat er ook heerlijk bij, jammer dat ze niet mijn ballen mee nam. Dit nog een andere keer herhaald en weer genoten.

de laatste keer was ik eerder een echt geil dus ook voor seks gegaan. Pijpen, zij on top, daarna heerlijk doggy. Ik voelde haar steeds natter worden en ze reageerde week een beetje van "ben je bijna klaar". Was ik niet, maar het leek alsof ze zichzelf tegenhield om te komen. Daar deed voor mij wel enigzins afbreuk waarna ik haar het met de hand heb laten afmaken. De seks was heerlijk, maar voelde gehaast, verder en bekijk seks lijf!

Sindsdien niet meer bij haar geweest, maar ik ontloop haar ook niet hoor :) '
 
Zojuist weer een bezoekje aan Carla, tijdje niet gezien, maar wist nog wie ik was.

Lekkere sessie, en het is op de kamer ook echt een gezellige meid. Het verbaast me dan ook dat zij vaak vrij is (hadden we het na afloop nog over tien we nog even aan het kletsen waren), wellicht komt ze "intimiderend" over door haar leuke uiterlijk en grote borsten? Dat is mijn gok :) want voor een borsten liefhebber is zij zeker een aanrader.

PS: @modertor, het is overigens (volgens plattegrond) 30 k4, maar mijn idee stond ze daar altijd al, of ze is al geruime tijd geleden verhuist van 30 k1 naar 30 k4. Kan dit aangepast worden?
 
Het verbaast me dan ook dat zij vaak vrij is (hadden we het na afloop nog over tien we nog even aan het kletsen waren), wellicht komt ze "intimiderend" over door haar leuke uiterlijk en grote borsten? Dat is mijn gok :)
Ik denk dat veel mannen toch niet op mollig vallen en dat ze daardoor minder klandizie heeft, zomaar mijn speculatie.
 
Ze was vandaag weer aanwezig op 77k1👌🏻.
Ze was een aantal weekjes op vakantie geweest, dus vandaar haar afwezigheid.
Er vallen genoeg mannen op mollig (steeds meer) en ze heeft zodoende ook voldoende klanditie hoor.
 
veel mensen verwarren zwaar en dik met mollig.
Ik weet niet of dat hier ook zo is, er mag best wat vlees op de botten zitten, maar er is een grens.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook eindelijk bij deze dame de stap naar binnen gezet. Ze valt al een tijdje op met der lieve lach en schattige gezichje.. en vergeet vooral niet die gigantische borsten😍

Na het opfrissen plaats genomen op bed waar ze hem heerlijk stijf begon te trekken en je heel intens aan blijft kijken. Op volle sterkte de condoom er om heen en een heerlijke pijpbeurt gekregen. Neuken begon met missio ze drukte me stevig tege der aan en kreunde lekker mee. Toen was het tijd om de klus te klare in doggy, heerlijk hard tegen die mooie kont aan stoten wat een genot.
Top service weer👌
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn favoriet van de Doublet!

Prachtige meid met een top service!

Ik doe altijd 50,- zodat ik 30 minuten ongeveer binnen mag zijn.

Pijpt heerlijk met verschillende tempo's.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ter ere van het 2 jarig bestaan van dit prachtige forum maar even een bezoekje gebracht bij mijn nieuwe toppertje. Was weer geweldig en geen standaard service die ze steeds herhaald. Ben nu al benieuwd wat me de volgende keer te wachten staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan