Recensie Carla, Den Haag, Hunsestraat 51 k1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kwam vandaag om 14.30 binnen, want ik had de bruine dildo al opgemerkt. Moest wel ff wachten voordat de gordijn open ging en dat moment kwam. Lekker grijns met heyyyy gebaar. Nou eindelijk is ze er en geen seconde van twijfel gehad. Ik kwam binnen, cash en pin afgehandeld en we gingen naar de kamer. Met Carla begon het altijd als vorige keer met een goed gesprek en van tien herinnerde ze nog van alles. Denk zo'n anderhalf jaar geleden. Dat is al super knap van haar.

Het leuke is dat ze bezig is om je te verleiden en geiler te maken. De uit de holst gekropen cumgun was er ook goed wakker van geworden. En dat heeft zeker ook te maken dat Carla lekker is. Slank met ietsje meer dat is al een genot voor mijn ogen. Alles was helemaal schoon fris en fruitig, ze besteed daar echt veel aandacht aan. Want daarvoor was een klant geweest die 2 uur van haar genoten heeft. We begonnen met een heerlijk lang voorspel tongzoenen, orale bevrediging, haar lekker beffen. En tussendoor ff kort erin, lekker haar pussyjuice tongend swappen. Hmmm das zo geil en die Cumgun was zo hard als buitenaards staal. En beste leden wat een fantastische kamer ben je dan. Vooral als je bereden wordt en dat geeft net zo heerlijk effect als een pilletje komkommermagra. Zie je je eigen pik tussen die heerlijke billen en hmmmm zo lekker sensueel is ze en lief ook. Bij al de 3 standjes had dacht ik een doppie op mijn loopt gaat her zeker niet tegen houden. Ze snapt gelukkig wel dat ik toch iets langer wil genieten. Tot slot lag ze prinses heerlijk op der buik. Oh wat een genot voor mijn tong, fluisterde ondeugend of ze mijn pik in der kontje wil voelen. Daar is de cumgun toch te groot voor maar mijn kutje zou hem graag hem weer in willen voelen en je warme zaad voelen spuiten. Mijn tong gleed over haar gaatjes rug en oren en geil zei ik dat is zeker het lekkerst. Dat duurde 5 minuten en mijn cumgun trakteerde haar natte genotsgrot van zaadsalvo's. Kon er lekker lang in blijven en geil zei ik ff wat lekker romigs voor onze tonnetjes halen. De 1e poging lukt niet en ik stak de gun er weer in. Ohh hij is nog lekker hard, kreunde ze van genot. Toen ik eruit ging voelde ze het al eruit druipen. Ik had er veel van haar lekkere druipgrot likkend weten te verzamelen hmmm, stopte de gun erin en botergeil tongde we. Ze slikte het aardige portie in nadat ze netjes gevraagd had.

We hadden nog even gewassen geknuffeld en gezoend. Daar kunnen bijna geen alles in Geleenstraat aan tippen, want zo lekker met haar krijg je daar niet. Zeker 3 kwartier binnen geweest. The best of Geleenstraat!

Cumgiver
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan