Recensie Carla, Den Haag, Hunsestraat 51 k1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Carla (ook wel Samantha) is een van de populairste dames van de straat, en helemaal terecht. Haar PZC-sessies tot het einde zijn ongeëvenaard. Ik ben dol op PZC maar CIM is vaak ongewenst .... bij Carla kan dat dus wel. En ze is ook heel prettig gezelschap.
 
Ze heeft geen vaste dagen en begintijden en begint meestal na het middaguur.
Sowieso moet je heel veel geluk hebben als je geen afspraak hebt want ze is heel vaak bezet.
 
Paar weken geleden bij haar geweest. In het verleden was het echt top maar sinds ze bare aanbiedt hou ik er afstand van.
Vond haar er ook vermoeiend uitzien en bijna lachwekkend hoe er vele heren nonchalant in die hoe bij elkaar klieken kijkend over hun mobieltje naar het raam.
 
Ja, in de straat merk je snel wie de stoute meiden zijn die de grenzen opzoeken of eroverheen gaan, daar is het vaak druk met haantjes die om het raam heen kukelen. Vaak schrijven mannen hier niet alles op of willen de dame voor zichzelf houden. Ja zo werkt het niet want het zijn publieke dames.
 
Beste leden,

Wat een portret is die Samantha zeg en lekker. Das fucking niet normaal. Ik kwam van een trans vandaan en liep langs haar kamer wat later haar vaste kamer bleek te zijn. Normaal zit daar een zwartharige Oost Europese dame, maar dit keer stond de welbekende mascotte. De dildo maar bruin was ie niet eerder donker beige. Het werd steeds zonniger begin van de middag dus ik zag haar nier door de weerspiegeling. Ik schrok omdat ze plots tevoorschijn kwam. Boe zei ik en ze moest erom lachen. Een leuke lichtdonker blonde vlotte dame stond voor me, slank bruine ogen mooi figuur. Het gebit is verwaarloosd maar niet storend. En super spontaan en extravert.

Zo stond ik binnen, de volgende 150 gaat er aan, maar bij Samantha of Carla is het nu of nooit. Op mooie hoge hakken en zeer verleidelijk deed ze de glazen binnen deur open. En wat een partij heerlijke natuurlijke billen, beter dan siliconenvallei trip die ik daarvoor had. Had 95 bij en kon 57.5 pinnen daar rekenen ze 7.5 administratie kosten per 50 euro en die 95 erbij was oke. Wandeling naar de pin automaat had zijn risico's, de leden die haar bezocht hebben begrijpen wat ik bedoel. Ik was nooit in dat stuk van de straat geweest maar wat een luxe. Ik kreeg een blikkie fris mee en we begonnen te flirten en te tongen. Hmmm die gunnie schoot ervan omhoog en kwispelde tegen haar poesjes aan. Ze kreunde ervan en op bed trakteerde ze me op een heerlijke pijpbeurt. Later befde ik haar terwijl letterlijk op mijn gezicht zat. Tijdens pijpen kan je mooi haar billen zien in spiegels en das een prachtuizicht. We deden vervolgens 69 standje en ze pijpte me te wild en gaf het aan. Een klasse dame zoals zij veranderde dat en het werd super aangenaam. Giechelend zei ze dat het kettinkie er tussen zat. Eerste standje is missio, glijmiddel kwam van te pas, want ze is behoorlijk strak. En met het tongen erbij had deze gunowner goed naar zijn zin. Dit was een heerlijke gfe moment. En die cumguns zijn staal bleef hard. Lekker weer missio tongen hmmm jammie, ze had de hengst in me wakker gemaakt en wat kreunt ze toch geil. En regelmatig in de spiegels kijken maar ook diep in haar ogen. Ze kan je botergeil aankijken. Doggy standje heerlijk alsof je jongheerlijke kolos in haar kleine kutje aan het pompen is. En vervolgens het liggende standje lekker tongen en voelde ik daar op een gegeven moment voor gebroei in mijn zaad magazijn. Zeker 50 minuten later kreunde ik, het tongen werd wilder en haar smeek gebed "spuit me vol". Klabam zij de cumgun en de zaadsalvo's volgde in haar strakke kutje. Daarna bleef ik er in, likt haar oorschelp en fluisterde haar ik geef je extra service. O ja joh zei ze en gleed met mijn tong over haar rug richting haar vallei van haar mooie glooiende landschap. Een mooie druipende neukgrot likte ik mijn zaad helemaal op, daar fluit je niet als een kanariepiet. Maar ik zei proeven? Kom hier jij zei ze. De cumgun ging er nog ff in haar neukgrot en gingen cumswappen. Hmmm zo geil die 5 minuten ahh mijn zaad tussen twee dansende tongen en ze slikte het in.

Daarna een kwartier nagebabbeld bleek dat ze veel meegemaakt heeft en veel overeenkomsten wat in mijn leven voorgekomen is. Dat is zeker bijzonder, want ik was met een portie wijsheid, bezweet en lege zakken de deur uit gegaan. Ik heb nog steeds last van een kloppende cumgun. Zo'n date is als een delicate mixed grill schotel, die de beste Deli Ali's (shoarma boeren) niet voor je kunnen maken. Wat een klasse meid.

Groetjes Cumgiver
 
Nu ze blijkbaar weer vaker actief is en omdat ik bijna een uur reistijd heb, ben ik benieuwd wanneer ik haar met enige mate van zekerheid kan aantreffen. Wie weet op welke dagdelen Samantha (Carla) tegenwoordig op de Hunsestraat te vinden is? Ook op zondag?
 
Excuus, niet goed gekeken, dacht dat het over de andere Carla ging. Deze wordt meestal Samantha genoemd, ook wel Carla.
Blijft dat ze onregelmatig werkt, wel inderdaad overdag.
Als ik zou melden als ze er is (rond 13.00) en je moet dan nog een paar uur reizen wordt de kans op succes erg klein.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag liep ik door de Hunsestraat, Geleenstraat. Op zoek naar een mooie MILF. Wendy werd net voor m'n neus weggekaapt (maar oh wat zag ze er weer heerlijk uit deze Rotterdamse schone). Toen zag ik een dildo voor de ruit hangen op 51-1, ergens ging bij mij een belletje af dat ik hier wel eens goede dingen over heb gelezen, gordijn was open dus even wachten. Een allervriendelijkste dame verscheen voor het raam en ik vroeg naar de mogelijkheden. Voor het standaardtarief naar binnen en na het wasje op bed plaats genomen. We begonnen met heerlijk tongzoenen wat ze heerlijk kan, ondertussen hebben we elkaar uitgebreid betast wat op een liefdevolle geile manier ging. We gingen over op pijpen wat ze langdurig deed, niks geen tijdsdruk en heerlijk diep. Tussendoor weer heerlijk tongzoenen. Daarna nam ze plaats op mij en ging ze me heerlijk berijden, volop tongzoenen en oogcontact. Afgemaakt in missio, ze vertelde onregelmatig rond het middaguur te beginnen en rond 16:00 weer naar huis te vertrekken. Een absolute aanrader voor een GFE. Hoop haar binnenkort nog eens tegen het lijf te lopen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan