WHEM Carla/Julia, Den Haag (voorheen Amsterdam)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben een keer geweest toen ze nog in Badhoevedorp werkte. Op zich prima dame. Ik weet nog wel dat ze vroeg of ik een paar biertjes mee wilde nemen.



Ik kon mezelf opfrissen waarna ze me heerlijk geil maakte. Na een korte pijpbeurt eigenlijk al over gegaan tot 69 en al bij de eerste positie klaar gekomen.



Tweede rond mocht ik weer, nu meerdere posities.



Prima dame op zich om te bezoeken maar niet de beste ervaring ooit.



Werkt nu in Den Haag zag ik.
 
Ze zit nu in Rotterdam, als Carla en de sprong maar gewaagd.

Ik heb een prima uur met haar gehad, ze is grappig en kan met haar meow geluid mij helemaal gek maken, ze kent het spel goed.

Ze is een kleine petite dame, met naturel borsten en mooie billen.

Beffen was fris, pijpen goed, ze had wel erg veel energie, dus bewoog goed mee met missio en doggy.

Herhalings gevaar groot.
 
Ze zit nu in Rotterdam, als Carla en de sprong maar gewaagd.

Ik heb een prima uur met haar gehad, ze is grappig en kan met haar meow geluid mij helemaal gek maken, ze kent het spel goed.

Ze is een kleine petite dame, met naturel borsten en mooie billen.

Beffen was fris, pijpen goed, ze had wel erg veel energie, dus bewoog goed mee met missio en doggy.

Herhalings gevaar groot.
Nog bijzondere dingen? Tongzoenen, pijpen zonder condoom?
 
Zoenen niet aan gedaan, pijpen gedaan met condoom, weet niet of ze zonder doet, waarschijnlijk extra.

Helaas zit ze nu in Amsterdam, iets te ver, dus niet meer langsgegaan.
 
Ik was al aan het zoeken op Carla in Zoetermeer. Daar kreeg ik geen resultaat op.
Nu bij toeval alleen gezocht op Zoetermeer.
Mijn interesse gaat naar haar door de foto dat zij in jurk naar voren gebogen staat.

Pijpen zonder staat ook niet bij de mogelijkheden in de advertentie. Maar goed, vragen staat altijd vrij.
Nu ik wat ervaring heb gelezen weet ik tenminste iets om dit misschien een vervolg te geven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan