Recensie Carla, Oudenbosch

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ben hier ook geweest..
nadat dametje al een 14 dagen adverteerde..
blijkbaar heeft ze het best druk ,want ik kwam een kerel tegen die net buitenging..en toen ik wegging liep er al weer 1 over straat..
toch..
niemand die hier iets schrijft..
of in dit geval waarschuwt..(behalve TS)
dit is ZO belangrijk jongens..ipv meelezen..de meesten hebben toch allemaal de mond vol over 'dwang' en 'gedwongen prostitutie'?

het is inderdaad het meiske van de foto's ..
maar geen idee hoe ze die aan het lachen hebben gekregen voor de Kinky foto's ...
bij binnenkomst lachtte ze nog enigszins ,en vroeg ze in gebroken Engels hoe mijn dag was..
op de kamer was dat rap over en veranderde ze in een dood vogeltje dat niks meer begreep..
alles wat ik vroeg aan haar was 'no undastend'..
belt haar pooier op ..die ze opneemt in het Roemeens ,terwijl ik naast haar sta..
ofdat ik met of zonder condoom wil..en ofdat ze me al eerder gezien heeft? ..
ik had tegen hem gezegd 'one hour only blowjob without,sex with condom'..
ze moest me 150 afhandig maken en zo snel mogelijk de deur uitwerken...ze wist wat ze moest doen..
1 ,weten ze beiden niet dat ik hun kan verstaan..
2,mijn zin was allaaaang over toen ik de energie ,de dame en de kamer doorhad..(overal peuken en pizzadozen)
dus vroeg ik haar in het Roemeens om haar telefoon op speaker te zetten..
waarop ze zich helemaal kapot schrok..en de andere kant van de lijn was ook behoorlijk stil..die hadden ze niet aan zien komen..
ik zal hier maar niet zeggen wat in een kort maar zeer krachtig gesprek hierop volgde..
een waarschuwing heb je zo opgelopen hier..

ik had mijn kleren gewoon nog allemaal aan..en kon dus meteen weg..
omdat ik de foon uit haar handen had gepakt drukte ik die vent weg..en heb haar voor de vorm en uit soort van medeleven 5 tientjes gegeven..en ben weggegaan..

het kutte van heel dit gebeuren is dat mijn actie waarschijnlijk een hele reeks evenementen in gang gaat zetten zodat ik op dat adres waarschijnlijk niet of moeilijk meer welkom ben..
ik weet overigens niet in hoeverre ze gedwongen word ,ofdat ze toneel speelt..
maar mijn advies is gewoon wegblijven daar..of het volgende adres dat ze aandoet..

nogmaals..collega's ,schrijf hierover..
het kan toch niet zo zijn dat 5% van dit forum de rest moet dragen?

Terug
Bovenaan Onderaan