Even mijn ervaring delen.
Ik heb inmiddels zo een 8 keer met der afgesproken. Ik heb mijn ervaring dus genomen als gemiddelde voor de 8 afspraken.
Ja er is aan haar lichaam gewerkt, maar daar kies je als klant wel voor. Kan je niet overweg met plastic, dan moet je het niet doen, maar ben je wel geïnteresseerd, lees dan verder.
Afperken is bij mij nooit een issue geweest. Ze antwoord vrij vlot, maar afspreken zelf is steeds in de latere uren na 21u
Ze kom vrijwel steeds op tijd, soms eens 10 min later, maar war is dat op een mensenleven. Ze arriveert steeds casual, maar als je op voorhand een outfit afspreekt zal ze deze meenemen ter omkleden in badkamer. Ik ben zit van ceremonie hakken en strak kort gerokte outfits, en dat was steeds aanwezig.
Ze praat graag eerst even, maar dat is normaal. Je gaat toch geen neuk marathon van 2u houden. Even kletsen en ze is wel echt slim en goed in communicatie. Het is dus zeker niet onaangenaam.
Bij het buitenkomen van de badkamer is ze er wel helemaal klaar voor. Pijpen is bij mij met condoom, maar dan vind ik niet erg want door al het likken aan de ballen, diep zuigen en de geile pijplippen zou ik anders toch veel te snel spuiten. Pijpen doet ze op haar knietjes of als je op de rug ligt.
Ik heb overal met haar als seks gehad. Op de zetel, op de tafel, in bed of rechtstaande op haar hakken tegen de muur. Ze is wel gesteld op hygiëne. Maar als je een overal een deken oplegt dan gaat ze zeker mee in het verhaal. Haar lichaam is dan ook haar broodwinst, dus ze wil liever geen allergische reacties. Ik denk dat je wel wat tegenkomen bij bepaalde personen in hun leefruimte. Het is voor hun ook niet altijd roze geur en manenschijn.
Ze neukt hard en van haar lekker stevig doggy de beuken is ze ook niet vies, maar man wat een borsten. Ze zijn groot en misschien wat hard, maar ze zijn sinds oktober ook een beetje bijgevuld. Ik heb persoonlijk graag een Bimbo en dat is ze zeker wel. Heerlijk en allemaal mooi afgewerkt. Op de 2u drie ladingen mogen legen.