Recensie Carmen, Alkmaar, Achterdam A15 4,46 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
het gaat om de euro's, maar daarom zitten ze er ook. Bij de meeste meiden moet je extra betalen voor die service, wat begrijpelijk is. Bij een beperkt aantal dames is het in de prijs - zo weet ik, als je wat langer blijft, en toch al meer betaald.

Carmen heeft haar haar erg leuk zitten vind ik. Blijft toch een knappe meid met erg goede dienstverlening.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Gisteren op de Achterdam beland, genoeg keuze. Leuke dames die actief je naar binnen proberen te krijgen. Carmen niet, die lacht altijd alleen maar naar me omdat ze me langer kent dan vandaag.

Na even een kleine verkenningen ronde te doen, eigenlijk vrij snel bij Carmen naar binnen gelopen.

Service as always on top, niet bezig met de klok. Lekker slap ouwehoeren en daarna geile sex. Het bekende oorlikken/hijgen en aan je piel zitten om hem op oorlog sterkte te krijgen. Ze moest lachen, want hij was eigenlijk al hard toen ik binnen kwam, en zei toen we bezig gingen. Je hebt er zin in hé, je hebt te lang gewacht (laatste keer was meer dan 6 maanden dat ik bij haar was)

De verdere details houd ik voor me, want ik gok dat de service per persoon best kan variëren en/of welke prijs daarvoor betaald wordt.

Toen we klaar waren, lekker gekletst nog. Beetje geouwehoerd over vakanties en andere zaken.

Let op: Hierbij gaf ze aan met vakantie te gaan deze week en ergens eind de maand terug te komen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan