Recensie Carmen, Den Haag, Hunsestraat 51 k2 (vh DS Den Haag) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waluigi

Vaste klant
177
26/08/21
184
15
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben bij Carmen geweest. Er was niemand vrij en had haar gekozen. Leuke dame om te zien met een bril. Ze is van Roemeense afkomst. Op de kamer probeerde ze mij naar zin te maken. Pijpen ging erg snel en hard. Dat hoeft voor mij niet. Missionnary ging wel ok, daarna op zn hondjes, cowgirl en toen liggend op d'r buik. Ze zei ook meteen dit is de laatste positie. Toen ik dit al hoorde, ging het langzaamerhand koken bij mij. Afijn, verder doorgestoot en ze zegt je hebt nog een minuut. Ik zei daarop, ik heb een half uur geboekt he. We hebben nog tijd. Toen zei ze dat ze pijn heeft etc. Ik stopte, haalde condoom er af en wees haar dat haar service waardeloos is. Ik trok meteen mijn kleren aan en ik ging de kamer uit, terwijl zij nog langzaam bezig was met omkleden. Ik ging langs de gastvrouw en deed mijn beklag. Service ondermaats, en 80 eur door de wc gespoeld. De gastvrouw vond het naar om te horen en ze zei dat ze het aan de baas gaat doorgeven en dat ze Carmen op zullen aanspreken. Ze bood geen eens compensatie voor mijn weggegooid geld. Zo zie je maar dat DS girls ook wel een waardeloos privehuis is.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=carmen
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag de stouten schoenen aangetrokken en op weggegaan naar DS-paleis haha! De voordeur stond open, er was een jonge bezorger (ik schat 15/16 jaar) binnen aan het wachten voor een glaasje cola. Hij zei: wat een mooi huis zeg! Wat heb je hier? De gastvrouw zei: dit is een snoepwinkel met allemaal snoepjes haha! Iedereen lachen.. geweldig weer.
Afijn ik zag dat er best wat dames aanwezig waren, helaas maar twee die beschikbaar waren omdat de andere al geboekt zijn.
Ik had gelezen over Carmen maar ik wou het zelf ervaren, omdat ze ook zo lekker uitziet. Heerlijk kontje zeg!
We gingen de trap op, bijna met mn gezicht in der kont. Op de kamer even elkaar voorgesteld, voor de duidelijkheid ze is Roemeens en geen Spaans.
Helaas gaat cd om slappe leuter, echter gaat ze wel zijwaards pijpen en de benen gespreid. Ik kon heerlijk van haar nog kurkdroge spleetje spelen, deze werd naarmate lekker sappig. Intussen een keiharde leuter waarbij ze in volle toeren in der mondje neemt.
Zij on top begonnen, doet ze niet heel fanatiek maar wel lekker. Zoenen niet mogelijk maar wel genieten van haar borstenpartij. Overgegaan naar doggy, man wat een zalige kont om tegenaan te ketsen!
We gingen staand verder en het ging zo te keer dat het cd droog werd. Opnieuw insmeren en hoppa glijden in die spleetje. Met haar benen over mn schouders, stoot ik heerlijk diep en kwam ik zalig klaar!
We gingen opfrissen, aftertalken en afscheidgenomen.

Het is waar dat ze zeurt om zoveel standjes, maar het was niet vervelend. Sommige dames zeuren al bij twee standjes, maar ik geef geen gehoor.
Ze zei achteraf dat ik haar gesloopt heb, overdrijven kan ze wel. Op zich prima voor een keer, maar ik ga liever naar andere dames.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag kwam ik bij het wandelen deze dame tegen die ik nog niet eerder had gezien. Dat bleek te kloppen, ze zei sinds vorige week maandag in Den Haag te werken. Ik zag deze 29-jarige Roemeense wel zitten, dus heb eens kennis gemaakt. Carmen kan redelijk Engels en is wel in voor een praatje, dit terwijl ik mij voorbereid op wat komen gaat.
Carmen pijpt goed en niet kort, ook maakt ze genoeg oogcontact. Intiem is ze ook lekker, zelf wilde ik wel doggy met haar vandaag, maar ze wilde zelf eerst bovenop en vervolgens mocht ik bovenop voordat we aan doggy toekwamen. Nou ja, mij best, ik vond het wel grappig.
Allebei een wasje achteraf en afscheid genomen.
Herhalingsgevaar is voor mij een zekerheid.
 
Heeft deze dame tegenwoordig donker haar? Hierboven wordt over blond haar gesproken, maar ik zag gisteren een dame met zwarte broek en donker haar staan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag was Carmen gekleed in een strakke fishnet panty met een zwart topje. Haar billen staken heerlijk naar achteren versterkt door haar hoge hakken. Ze heeft de kamer naast Karina die voor de gelegenheid in het oranje was. Op mij komt Carmen dan net iets spannender over. 50 euro voor de standaard 100 voor extra's en 30 minuten. Ik naar binnen. Carmen was heel vriendelijk en geïnteresseerd. En Jeetje wat een heerlijke kont had ze vandaag. Ik liep erachteraan en bij elke stap zag je alle contouren op zn plek vallen. Op de kamer ging ze snel naakt en ik vroeg of ze met haar poesje op mijn gezicht kon komen. Ik op mijn rug en zij met haar poesje op mijn mond. Wat een prachtig gezicht. Terwijl ik haar buik borsten en gezicht kon aanschouwen. Zij beetje wiegen met haar bekken en kreunen. Toen omgedraaid en haar volle billen in mijn gezicht zij rechtop zitten. Ze deed haar billen met haar handen uit elkaar zodat ik er goed bij kon. Ik kon al haar anatomie via de spiegels volgen terwijl ze met haar handen hoor mijn buik en klokkenspel ging. Dit ging redelijk lang zo door totdat ik knetterhard was. Toen vroeg ik of ze mij wilde klaar rijden. Ze ging op mijn pik zitten en begon heerlijk te rijden. Haar gezicht vlak bij dat van mij. Ook bij het klaarkomen nog even doorgassen. Daarna wat grapjes over hoe we aan elkaar vast zaten. Een heerlijke wip bij een prachtige dame. Goede inzet. Daarna nog was chitchat over Pasen terwijl ze zich in haar net panty hees, en tot de volgende keer maar weer.

Edit: kontlikken bij dame
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan