Recensie Vanessa, Den Haag, Hunsestraat 37 K2 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TQNL

Vaste klant
111
05/08/21
143
6
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Niet helemaal zeker over huisnummer, maar zat in het 2e raam rechts zodra je de hunsestraat inloopt.

Ze deed erg gretig met het flirten/kijken en omdat ze me qua uiterlijk aanspreekt wilde ik haar een kans geven. Je herkent haar aan heerlijk uitpuilende borsten. Ook heeft ze een moedervlek rechts boven haar mondhoek / linkerzijde aanzicht.

Raad haar enorm af. Lees verder als je wilt weten waarom.

Vooraf gevraagd voor 69, wat geen probleem zou zijn. Eenmaal op de kamer half uur ineens 100e, terwijl ze bij raam nog 50 voor een beurt zei.

69, heeft ze gewoon weg niet gedaan. Want er zou te weinig ruimte zijn. Nou, heb op kleinere bedden met grotere dames 69 zonder probleem kunnen doen. Ze wilde het niet eens proberen.

Mocht alleen aaien aan haar jetsers. Zelfs cuppen hield ze tegen. Zelfs over poesje wrijven deed ze moeilijk. Leidde mijn hand naar haar schaamstreek. Daar Mocht ik aan zitten...

Vervolgens ging ze als een malle en pijnlijke wijze rukken en net de tip pijpen met condoom en al.

Dacht laat ik dan maar snel klaar komen met haar poesje, maar nee ik moest me maar klaar rukken en ook daar moest ik voorzichtig zijn met klaar komen. Mocht niet knoeien.

Jammer... qua uiterlijk had ik er graag nog een keer heen gewild, maar de seks was dus afschuwelijk te noemen.

Mijn conclusie: te mijden meid.
 
Laatst bewerkt:
Tweede raam rechts als je de Hunsestraat inloopt (ik neem aan vanaf de Pletterijkade) is Hunsestraat 37 k2. Zie het kaartje hier.
 
Dan is het 37 K2.

Dame in kwestie was Oostblok. Zwart haar en echt E cup. Wat wilde ik ze graag masseren, maar mocht alleen aaien. Het was eerste keer dat ik deze dame zag.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op een zaterdagochtend de Geleenstraat weer eens bezocht, heb daar in het verleden een paar goede ervaringen gehad, dus wilde het weer eens proberen. Vanessa viel mij gelijk op in mijn eerste ronde en bij de tweede keer passeren bij haar naar binnen gegaan. Gevraagd voor een half uur met tongzoenen voor 100,- Daar leek ze mee in te stemmen. Ze heeft een paar fantastische memmen die zowat uit haar BH knappen, terwijl we nog gekleed waren wreef ze die goed tegen mij aan en ging met haar hand meteen op zoek naar mijn groeiende lid. Uitgekleed en op bed beland, waarna ze meteen het condoom erom wilde doen, maar ik wilde eerst nog even wat voorspel, beetje zoenen ed. Dat liet ze toe maar het zoenen was niet meer dan wat kusjes op de lippen. Kon wel vrij aan de slag met haar heerlijke tieten.
Condoom erom en een een pijpbeurtje gekregen. Niet goed niet slecht, daarna in missio op haar geklommen. Haar schuddende borsten en begeleidende dirtytalk en geluiden maakten het tot een zeer aangenaam ritje. Gevraagd of ik over haar borsten klaar mocht komen. Dat was niet de bedoeling, had gehoopt dat voor die 100,- er wel bij te krijgen maar helaas. Ze heeft daar verder ook geen douche ofzo, dus ook wel weer te begrijpen....nog wat gekletst achteraf en na 20 minuten stond ik weer buiten. Magere voldoende al met al.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Heb deze dame een hele tijd geleden bezocht, toen stond ze nog binnen in de rose passage op k2 of k3.

Toen alleen voor een pijpbeyrt gegaan met lekker aan die grote tieten zitten voor 50.

Was niet bijzonder en ook niet echt voor herhaling vatbaar, tieten waren wel erg lekker.

Wilde daarna wel nog een keer langsgaan om lekker doggy te neuken, maar kwam er maar niet van.

Onlangs weer zien staan, nu dus buiten de passage en overdag op 37 k1. Zag die tieten en hoerige uitstraling en dacht er toch weer aan om te gaan neuken.

Gevraagd naar de kosten, 100 voor 30 minuten en 50 voor een vluggertje. De manier waarop ze dit omschreef voelde voor mij als een afwerkster en daarom vriendelijk bedankt. Daarom dus geen ervaring met seks met haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan