- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/carmem-jolie.html
- Totale kosten (in euro)
- 180 euro
Deze week bij Carmen geweest in Roeselare. Ik wou mezelf belonen na een hele drukke periode.
Gekozen voor de all-in formule van 180 euro voor een halfuurtje.
Bij all-in is oa extra mogelijk: tongzoenen, pzc, deepthroat, anaal, ballen likken, rimmen bij klant..
Het is wel degelijk de dame van op de foto's, alhoewel deze wat gefotoshopt zijn. Er is wat meer pak aan, maar het is zeker een mooie dame.
Ze doet wat ze belooft, en zeker niet met tegenzin. Na een stressvolle periode had ik precies wat moeite om te komen, maar haar inzet, initiatief en aparte humor trokken mij toch over de streep. Ze wou mij precies niet laten vertrekken zonder hoogtepunt te bereiken.
Kortom, mooie en leuke dame, zoals op de foto's.
Ik zou wel nog eens durven teruggaan, maar dan alleen niet meer waar ze nu ontvangt (wel bekende plaats in Roeselare, groot apptgebouw), beetje triestig daar.
Ze zit er nog tot zondag, en dan gaat ze wellicht naar Brugge.
Gekozen voor de all-in formule van 180 euro voor een halfuurtje.
Bij all-in is oa extra mogelijk: tongzoenen, pzc, deepthroat, anaal, ballen likken, rimmen bij klant..
Het is wel degelijk de dame van op de foto's, alhoewel deze wat gefotoshopt zijn. Er is wat meer pak aan, maar het is zeker een mooie dame.
Ze doet wat ze belooft, en zeker niet met tegenzin. Na een stressvolle periode had ik precies wat moeite om te komen, maar haar inzet, initiatief en aparte humor trokken mij toch over de streep. Ze wou mij precies niet laten vertrekken zonder hoogtepunt te bereiken.
Kortom, mooie en leuke dame, zoals op de foto's.
Ik zou wel nog eens durven teruggaan, maar dan alleen niet meer waar ze nu ontvangt (wel bekende plaats in Roeselare, groot apptgebouw), beetje triestig daar.
Ze zit er nog tot zondag, en dan gaat ze wellicht naar Brugge.