Toch deed ie het niet.....Rabobank mastercard is een creditcard...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenToch deed ie het niet.....Rabobank mastercard is een creditcard...
Ik zoek een alternatief voor Parking de Rijnkaai die verdwijnt 5 januari 2026.Terug op parkeren. Ik heb het vandaag maar op gewaagd. ..
Ik was te lui maar beter bij de Droogdokken gezet.
...
België is geen Nederland als het aankomt op fietspaden/veiligheid..Maar goed, van daar uit naar onze straten gelopen en wat een gevaarlijke situatie die oversteek. Je komt aanlopen, je wacht keurig voor de stoplichten. Dan wordt het groen, beide rijrichtingen dus ook de overkant. En ja de auto's stoppen netjes maar tussendoor, die fietsstrook.. Daar staan geen stoplichten voor de fietsers, daar kunnen ze je nog gewoon ondersteboven knallen. Ik zag ook geen waarschuwing voor overstekers. Wie heeft dat verzonnen?
Ik weet al lang (via eerdere berichten hier en via de website van stad Antwerpen) van het bestaan af van de randparkings. 'k Passeer zelfs bijna altijd de randparking op Linkeroever maar dat is dan meestal 's nachts, op deze momenten is het niet te doen om m'n auto op eerder welke randparking te zetten omdat ik zelfs niet eens weet of er nog een tram of bus rijdt naar het centrum.Parkeren bij P+R Luchtbal, daar betaal je €1,- per dag. Er zijn combitickets van €6- voor 1 dag parkeren inclusief OV ticket naar Centrum van Antwerpen
Zijn alle plekken weer vrij, ik bedoel kun je nu overal parkeren. Vorige keer toen ik daar was, kon je op een heel stuk niet parkeren. Was afgezet..Ik parkeer al jaren zonder problemen op de Brouwersvliet of straatjes er achter , nooit problemen en 1 min lopen
Zeker , in het allerergste geval weleens geparkeerd op het Eilandje , achter het MAS , is dan 5 minuten lopen, maar dat is zelden nodig meestal binnen 200m van het SKW.Deel niet maar ik heb maar 1 plek nodig en die is er altijd
En hoe is het betalen aan deze straatjes.Gewoon naar de straatjes rijden en daar in de omgeving dat lukt wel. Zoals @Johnny Walk schrijft.
Alleen met betaalpas of creditcard. Op het afschrift staat "parking Grote Markt".En hoe is het betalen aan deze straatjes.
Via de meter en dan cash of betaalpas?
Werkt de nederlandse yellowbrick app ook in Antwerpen? (Overal of bepaalde plekken)
Brouwersvliet en Oude Leeuwenrui inderdaad nog wel maar nu de parking aan de Rijnkaai gesloten is, is het veel drukker op de Oude Leeuwenrui/Brouwersvliet. Vooral op zondag is het een ramp. Ben gisteren speciaal wat vroeger gegaan en na 3 ronden een plaatsje gevonden. Ook de laadplaatsen zijn meer bezet als vroeger, dat was nog een goede oplossing soms. Denk eraan om als het beter weer wordt (en nog drukker daar) met de tram te komen vanaf Kinepolis.Dat klopt, maar op de Brouwersvliet en Oude Leeuwenrui nog wel, die vallen buiten het gebied waar alleen bewoners, vergunninghouders en dergelijke mogen parkeren.
Weet niet sinds wanneer de parking aan de rijnkaai gesloten is maar de afgelopen week was er nog voldoende plaats om te parkeren op Brouwersvliet en niet drukker dan voorheen.Brouwersvliet en Oude Leeuwenrui inderdaad nog wel maar nu de parking aan de Rijnkaai gesloten is, is het veel drukker op de Oude Leeuwenrui/Brouwersvliet. Vooral op zondag is het een ramp. Ben gisteren speciaal wat vroeger gegaan en na 3 ronden een plaatsje gevonden. Ook de laadplaatsen zijn meer bezet als vroeger, dat was nog een goede oplossing soms. Denk eraan om als het beter weer wordt (en nog drukker daar) met de tram te komen vanaf Kinepolis.
Dank voor de info.Alleen met betaalpas of creditcard. Op het afschrift staat "parking Grote Markt".
Het duurde X jaar voor ik door had dat je op zondag niet hoeft te betalen. Nu kwam ik doorgans ook wat later, tegen tien uur dus vaak hoefde ik er ook niet te betalen (dat kwartiertje durfde ik wel aan en daar ben ik ook nooit op gepakt. sterker, ik kwam daar eens aan om pakweg 10 voor 10 en ze waren aan het controleren (te voet dus heeeel lang geleden), dus ik braaf naar de automaat. "Laat maar meneer, we zien dat u voor maar 10 minuten moet betalen, daar doen we niet moeilijk over". Niet betaald en geen gevolgen (het was ook niet 1 april die dag)) maar toch.Ja overdag, doordeweeks, is er plaats zat want dan is het betalend. Zon- en feestdagen moet er niet betaald worden. Uiteraard op zondag vele gele kentekens dan.
Ongelofelijk verhaal.Het duurde X jaar voor ik door had dat je op zondag niet hoeft te betalen. Nu kwam ik doorgans ook wat later, tegen tien uur dus vaak hoefde ik er ook niet te betalen (dat kwartiertje durfde ik wel aan en daar ben ik ook nooit op gepakt. sterker, ik kwam daar eens aan om pakweg 10 voor 10 en ze waren aan het controleren (te voet dus heeeel lang geleden), dus ik braaf naar de automaat. "Laat maar meneer, we zien dat u voor maar 10 minuten moet betalen, daar doen we niet moeilijk over". Niet betaald en geen gevolgen (het was ook niet 1 april die dag)) maar toch.
nee hoor, je kunt bij de automaat voor 10 minuten een gratis ticket krijgen. Dat weet de parkeerwachter ook. Blijkbaar vond hij het niet nodig dat cannonball de moeite nam deze ticket uit de automaat te halen.Ongelofelijk verhaal.
Daar is het bijna als een terreur te betitelen.Antwerpen is geen Amsterdam..