Toch deed ie het niet.....Rabobank mastercard is een creditcard...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenToch deed ie het niet.....Rabobank mastercard is een creditcard...
Ik zoek een alternatief voor Parking de Rijnkaai die verdwijnt 5 januari 2026.Terug op parkeren. Ik heb het vandaag maar op gewaagd. ..
Ik was te lui maar beter bij de Droogdokken gezet.
...
België is geen Nederland als het aankomt op fietspaden/veiligheid..Maar goed, van daar uit naar onze straten gelopen en wat een gevaarlijke situatie die oversteek. Je komt aanlopen, je wacht keurig voor de stoplichten. Dan wordt het groen, beide rijrichtingen dus ook de overkant. En ja de auto's stoppen netjes maar tussendoor, die fietsstrook.. Daar staan geen stoplichten voor de fietsers, daar kunnen ze je nog gewoon ondersteboven knallen. Ik zag ook geen waarschuwing voor overstekers. Wie heeft dat verzonnen?
Ik weet al lang (via eerdere berichten hier en via de website van stad Antwerpen) van het bestaan af van de randparkings. 'k Passeer zelfs bijna altijd de randparking op Linkeroever maar dat is dan meestal 's nachts, op deze momenten is het niet te doen om m'n auto op eerder welke randparking te zetten omdat ik zelfs niet eens weet of er nog een tram of bus rijdt naar het centrum.Parkeren bij P+R Luchtbal, daar betaal je €1,- per dag. Er zijn combitickets van €6- voor 1 dag parkeren inclusief OV ticket naar Centrum van Antwerpen