Recensie Carolina, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
684
06/12/21
1.256
115
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7086911-carolina
Totale kosten (in euro)
200
Het is een flinke gok om af te gaan op enkel een paar foto's en een onbetrouwbare review op kinky. Toch was er iets aan de advertentie van Carolina dat me deed besluiten haar te vertrouwen. Een videogesprekje bevestigde dit gelukkig; ze zag er netjes uit, aantrekkelijk en mooi maar niet al te sleazy. Met een mooie chique bril had ze zelfs net dat beetje aan intelligente uitstraling dat extra aantrekkelijk maakt. Ook het feit dat ze zelf de app beantwoordt en keurig in het Engels communiceert gaf goede hoop.

Ze ontving in een keurig en fris appartement in Oud-West. Parkeren voor de deur, wel tegen Amsterdamse tarieven uiteraard. Achter de deur verscheen een stralende donkere vrouw. Kleiner dan ik haar had verwacht op basis van de foto's, maar alles klopte helemaal. De foto's zijn echt en er is niets aan bewerkt. Het mag duidelijk zijn dat - als dit je type is - ze alle geweldige kenmerken heeft van een topper. Haar borsten zijn (recent?) bij de dokter vandaan gekomen, maar mogen er zijn en passen goed bij haar. Ze zijn niet hard en voelen natuurlijk. Ze lijkt ook te genieten van aanraking en ze zijn dus gevoelig op de juiste manier.

Ja, en dan haar billen. Het mag duidelijk zijn dat die van een andere planeet komen. Ook hier kloppen de foto's, met name de laatste twee. Ik ben nooit zo goed in het herkennen van neppe billen, maar deze lijken helemaal echt of op zijn minst heel goed nep. Ik zou er gedichten over kunnen schrijven (doe ik niet, geen zorg).

Na een prima douche - ze was nog wat onwennig omdat ze net een paar uur eerder de woning pas had betrokken - stapte ik fris de net opgeruimde kamer in. Omdat ik een behoorlijk stuk boven haar uit torende was het logisch om op de rand van het bed te zitten. Hier werd ik aanvankelijk wat onwennig en schuchter gezoend. Door niet meteen als een idioot tekeer te gaan merkte ik dat ze los kwam en steeds inniger zoende. De neglige ging open en toverde een schitterend lichtroze lingeriesetje tevoorschijn. Zonde om uit te moeten doen, maar wat moet dat moet. Een kussentje op de grond en ze pijpte me op haar knieen tot ik keihard was. Helaas wel met condoom, het is haar vergeven.

Al snel nam de gretigheid toe en zijn we terecht gekomen in een woeste neukpartij, waarbij ze steeds meer los kwam. Ik werd verwend met het hele scala aan standjes, waarbij reverse cowgirl misschien wel de grootste traktatie was (wat een uitzicht!). Toen ik merkte dat ze zich niet meer inhield, heb ik de stoute schoenen aangedaan en haar op mijn beurt intensief verwend. Volgens mij was het oprecht en kon ze het waarderen. Het enige waar ik spijt van heb, is dat we niet eens aan doggystyle zijn toegekomen. Onbegrijpelijk (dom), want dat moet goddelijk zijn.

We eindigden in een innige verstrengeling, waar ik het liefste nu nog in had gelegen. Daar bleek dat ze ook nog eens leuk gezelschap is en fijn om mee te praten. Kerst is vroeg dit jaar.

Jullie merken het, dit was een schot in de roos. Ze blijft nog een paar weken en hopt wat heen en weer tussen Amsterdam en Rotterdam. Grijp je kans, je zult niet teleurgesteld zijn, al zou ik haar het liefste voor privedoeleinden houden.

Laatst bewerkt:
Mooie recensie @Lament Ik had haar ook gezien, maar het niet pijpen zonder condoom (althans zonder extra kosten) weerhield mij. Ook het feit dat ik een beetje aan het sparen ben voor mijn vakantie. Maar anders had ik haar wel bezocht.

Ik zag trouwens ook nog deze dame langskomen. Ken jij die?

Ziet er ook heerlijk uit.

Terug
Bovenaan Onderaan