Recensie Carolina, Bocholt 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
27
06/12/22
30
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/carolina-2799
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik had al een tijdje zin in iets exotisch en mijn oog was gevallen op de Colombiaanse "Carolina". Communicatie verliep vlot in het Engels, er werd vrijwel meteen gereageerd en ook een maatwerk verificatiefoto die ik tegenwoordig standaard vraag werd meteen gestuurd. Dame ontvangt in het grote pand van voormalig Café/Rendezvous Royal langs het kanaal in Bocholt.

Was in het begin even zoeken want ik moest achterom komen en daar zitten nogal wat deurtjes en paadjes. Het begon in ieder geval veelbelovend, ik werd opgewacht in mooie lingerie, verhuld met een zwarte japon, door de enorm mooie meid die ik al herkende van de foto's. Ik had overduidelijk met iemand anders op Redlights gepraat want ze sprak geen woord Engels. Mijn Spaans is niet zo heel geweldig dus communicatie ging met handen, voeten en gebaren, soms met Google Translate er bij.

Kamertje was in ieder geval steenkoud dus niet echt bevorderlijk voor de mood. Er stond een twijfelaartje met alleen wat lakens er overheen op de kamer. Ze is enorm speels en gaat de hele tijd staan en liggen dansen. Ik werd er niet heel warm van, maar mij is verteld dat dat een trekje is dat Latina's wel vaker hebben. Op mijn verzoek ging ze liggen voor een massage (daar breek ik altijd graag het ijs mee). Ze zoent niet en draait als een malle weg als je ook maar met je hoofd in de buurt komt. Nogal een domper. Eenmaal naar onderen toe gewerkt heb ik haar uiteindelijk gebeft en kwam ze binnen een minuut al 'klaar'. Erg discutabel. Toen was de kous ook af. Ze was opeens dusdanig gevoelig dat ze al "Sensible" begon te roepen als ik al naar d'r poes keek, laat staan met m'n handen in de buurt kwam. De benen gingen gekruisd en ze draaide zich weg.

Ik mocht gaan liggen voor de massage die ik 'besteld' had. Die massage lafjes noemen is een understatement. Ze heeft even wat zitten wrijven en af en toe speels met d'r nagels over m'n rug gekrabt. Ik moest opstaan en met een "vamos" wees ze naar de jacuzzi die in de kamer stond. Oh leuk dacht ik nog. Nou, niet dus. Ik werd even afgespoeld (terwijl ik me altijd uitgebreid douche voordat ik ga "wandelen"), en toen ze daarme klaar was ging ze er weer uit en gebaarde dat ik weer op bed moest gaan liggen. Inmiddels ijskoud na het afdrogen werd er een condoom om slappe, ijskoude Vlad heen getrokken en begon ze er wat aan te likken en sjorren. Standje 69 wou ze niet. Als ik al met m'n vingers bij d'r poes in de buurt kwam begon ze al "Auw" te roepen. Ze pakte de telefoon weer er bij om te vragen of we maar konden stoppen, inmiddels was het uur ook al voorbij. Ik kon daar alleen maar mee instemmen want mijn geilheid was als sneeuw voor de zon verdwenen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan