Recensie Carolina (Col), Den Haag, Doubletstraat 31 k6 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TOM HOOKER

Vaste klant
Forumpionier
220
02/07/21
274
13
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zaterdagavond een rondje gemaakt in de Doub en terecht gekomen bij Carolina. Het was eerst niet de bedoeling maar omdat er niet veel keuze was hier beland. Ik wilde een nieuwe dame proberen en omdat Carolina mij wel triggerde hier terecht gekomen, wetende dat de dames in deze passage niet altijd een goede dienstverlening hebben. Bij binnenkomst mijn leuter gewassen en op bed beland waar al heel snel het condoom om mijn slappe jongen ging. Carolina pijpt wel lekker en mede doordat ik weet als de dames snel het condoom erom doen de rest ook niet al te best is dus maar gevraagd om me alleen te pijpen met een handjob. Zo gezegd zo gedaan :). De algehele indruk is wel goed maar dit is ook een dame met een leuk koppie met haar ( kleine krulletjes tot over haar schouders en het laatste stukje geblondeerd). Ik heb haar wel vaker gezien in deze passage in ieder geval het is geen onbekende. Het was leuk voor een keer iets nieuws maar geen tweede keer.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Volgens mij trof ik Carolina op K6. Een lekker gezellig gezichtje haalde mij met moeite over. Als ze er zit dan kijkt ze je lachend aan en krijgt ze je zo ver. Zodra ze gaat staan is ze toch wel wat mollig en kleine slappe tietjes. De lach verdwijnt een beetje en de ervaring zoals hierboven al beschreven is kloppend. Het rubber heeft ze direct in de aanslag. Het orale deel is meer dan prima in orde, het intieme deel meer dan saai.
Geen herhaling voor mij. :)
 
Ik heb deze dame een jaar of twee geleden ook een keer bezocht, ik viel voor haar mooie benen. Toen had ze nog wat korter haar met een kleurtje er door heen, inmiddels heeft ze extensions en heeft ze lang haar.
Ze heeft inderdaad niet echt een mooi figuur en slappe kleine borstjes. De sex kwam een beetje plichtmatig over, niet echt bijzonder.
Overigens heeft de dame in de loopt der tijd verschillende kamers gehad in de witte passage, de laatste keer dat ik haar zag zo'n tien dagen geleden stond ze op kamer 6
 
Laatst bewerkt:
Kan het zijn dat deze dame haar borsten heeft laten oppompen? Waren nu iig geen slappe vellen maar stevige jopen en ik mocht ze alleen maar zachtjes aanraken. Werd ik speciaal voor gewaarschuwd dus misschien pas net gebeurd?
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Klein lachend ding met siliconen borsten, lachte me naar binnen ..... 40 euro zei ze. ik betaalde 50 en dacht dan zit ik wel OK.
Nee dus, pijpt redelijk maarde hele tijd met tissue in de weer. Doggy met de beentjes bij elkaar. Doorstoten mocht niet want borsten zijn net nieuw.
Op de rug kunnen de beentjes niet wijd. En de lach die ze bij de deur heeft is heel snel verdwenen... meters maken en weer nar buiten
Ik dacht een lekker popje van amper 1.55 te pakken, maar werd een terleustelling
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan