Recensie Carolina, Leeuwarden, Walhalla k3 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Walkingman

Wandelaar
Forumpionier
89
17/07/21
77
6
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
30 euro
Gisteren bij Carolina geweest zij zat vroeger in de esperanza kamer 6 ze looot al zeker 15 jaar mee op de Weaze en is er even tussen uit geweest ivm de corona sluiting
Was leuk de wederzijdse herkenning echter de dienstverlening was niet zo goed als de andere recente bezoekjes
Dus voor mij eenmalig
Probeerde aan up selling te doen maar daar trapt Keesje niet in
Wel aardig maar een echte pro

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
30
Ik ben vorige week zaterdag dan ook maar eens bij Carolina geweest. Ik had gehoopt dat Cora aanwezig zou zijn, maar helaas. Dan toch maar bij Caroilna " binen " geweest. Het viel mij op dat zij helemaal geen haast had, ik ben ruim een half uur bij haar geweest voor het standaard-tarief van € 30. Dus wat dat betreft zeer tevreden. Helaas kust zij niet, praat redelijk veel, ook een beetje dirty talk, alleen kussen op het gezicht en in de hals, op mijn borst en af en toe op haar gesloten mond, meer was niet mogelijk. Voor € 30 mag je ook niet meer verwachten. Nadat zij mij heel lang gepijpt had, kwam ze lekker op mij zitten en op een gegeven moment heb ik dan het condoom vol gespoten. Voor het bedrag van € 30 en de tijd dat ik bij haar was, ben ik zeer tevreden. Ik was over het algemeen niet zo tevreden, zodat ik ook niet denk dat ik haar nog een keer zal bezoeken. Weet iemand toevallig of Cora nog weer terugkomt en zo ja, wanneer ?

Carolina was mijn eerste ervaring in dit wandel-gebeuren.
Zal inmiddels zo'n 10 jaar geleden zijn, en het was niet onprettig.
Ze was er echt op uit mij te plezieren.
Precies een jaar later ging ik wederom naar de Weaze voor mijn tweede betaalde ervaring.
Wat schetste mijn verbazing: zij herkende mij eerder dan ik haar....
Daarna zeer regelmatig bij haar geweest.
Altijd gezellig, lekker praten, lekker pijpen. En altijd langer dan de afgesproken tijd (meestal 45 minuten voor 30 euri).
Na de corona was het allemaal precies zoals daarvoor.
Na mijn verhuizing naar Amsterdam ben ik nog een paar keer bij haar geweest.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ze er nog is. Iemand ervaring?

Carolina de sportschool-Latina is er dagelijks.

Zit al enige tijd niet meer in Walhalla maar in Esperanza. nr 5. (Niet 105). Zie plattegrond Weaze in de sticky onderwerpen op hoofdpagina Leeuwarden.

Zie ook de aanwezigheidslijst Esperanza
https://www.esperanza-leeuwarden.nl/vandaag-aanwezig/ de nieuwste update van deze lijst is van gisteren

30E gaat je waarschijnlijk nog lukken, maar ik zou meteen 50 doen.

Laatst bewerkt:
Carolay komt niet meer inderdaad haar echte naam is het uiteraard niet maar dat hou ik voor mij zelf uit respect voor Carolay ik ben bij haar mee geweest en ze is er nog lang niet maar ze leeft nog en dat gaat het om had ook anders gekend ik wens Carolay heel veel sterkte er mee zo kan je zien je moet van elke dag maar genieten zou ik maar tegen iedereen zeggen

Terug
Bovenaan Onderaan