Recensie Caroline , Oostende, Oesterbankstraat 31 linkse raam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fwizz

Newbie
8
28/04/22
4
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week ben ik bij een dame geweest in de oesterbankstraat 31 te Oostende, als je ervoor staat is het het linkse raam. Ze was volgens mij ouder dan 45 en was in het zwart gekleed met zwarte leren botten. Ze had ook zwart lang haar. Was al een paar keer voorbij haar raam gewandeld maar ze deed dan iedere keer haar gordijn toe. Ze zit ook altijd zo wat verstopt achter haar gordijn. Vorige week donderdag was ik weer op ronde in het hazegras en toen deed ze heel braaf teken dat ik naar binnen mocht komen. Het feit dat het de eerste keer was dat ze het gordijn niet toe deed voor m'n neus maakte me wel nieuwsgierig en ik stapte binnen. Na de financiële verplichtingen zijn we naar boven gegaan naar de kamer. Ik had 50 euro betaald omdat ik niet zo'n hoge verwachtingen had. Ik kleedde me uit en ging op bed zitten. Ze begon met me aftetrekken zodat ik wat hard kwam en dan deed ze de condoom rond m'n pik en startte met pijpen. Het pijpen was voor mij persoonlijk zeer goed, met dat ze volgens mij de oudste is van Oostende is het wss aan de ervaring. Tijdens het pijpen nam ik haar lange haren vast en wou zo me pik in haar keel duwen. Toen ik haar haren vast nam had ik ze snel weer los want haar haren waren super vettig maar echt extreem, m'n handen hadden een zeer vuil gevoel. Na het pijpen deed ze haar slip uit, toen zag ik dat ze niet geschoren was en dat het vol schaamhaar stond en toen vroeg ze om 69 maar dat heb ik afgewezen omdat ik een vermoeden had dat haar schaamhaar nog vuiler was dan haar haren. Dan lag zij met haar rug op het bed en ik zat op m'n knieen voor haar en ze stak m'n pik in haar kutje terwijl ik aan het botsen was mocht ik haar borsten vast nemen. Na een paar minuten begon ze wat kwaad te worden dat ik nog niet gekomen was en mocht ik haar borsten niet meer aanraken. Toen ik gekomen was deed ze de condoom af en kuiste m'n pik schoon en voor ik weer m'n kleren aandeed heeft ze nog een paar seconden aan m'n pik en ballen gelikt. Ik ben zo'n 20tal minuutjes binnen geweest voor 50euro.

ik ben haar naam kwijt, misschien heeft er iemand van jullie haar naam en eventueel ook een recensie want ik ben wel benieuwd wat anderen ervaren hebben bij haar.

Ze sprak frans en gebrekkig engels.

Ik passeer veel langs daar om naar het station te gaan en ik kan zeggen dat ze veel aan haar raam zit zowel overdag als s'avonds. s'nachts weet ik het niet.

Hieronder een foto van haar raam. het is het linkse.
 

Bijlagen

  • 1651152120940.png
    1651152120940.png
    895,6 KB · Weergaven: 54
Dit is nu eens een dame die ik nooit zou willen bezoeken... oud, lelijk en zit constant vrij aan haar raam (dus is geen goed teken). Ze is altijd wel vriendelijk als je passeert dat is waar.
Ze zit er ook al meer of 10 jaar alvast
 
@Streetwalker Ik val wel op oudere rijpere dames en zo lelijk vind ik haar nu persoonlijk niet maar het is zeker geen slechte in wat ze doet. Qua oudere dames zo 40 a 45+ denk ik niet dat er veel andere opties zijn in Oostende.
Moest de nood hoog zijn als ik passeer zou ik wel nog een binnen gaan maar als de nood niet zo hoog is zal ik ook wel passen.
 
In de vooravond geweest vandaag. Vriendelijk tot je binnen bent. Direct ook alle lichten uit, dus ik zag met moeite wat ik deed. Pijpen was niks speciaals. Er zitten er in de buurt die wat dat betreft een stuk beter doen, zoals de Griekse Sofia bvb. Bij 't neuken zette ze dan nog een masker op. Maar in alle eerlijkheid, aan 't tempo dat ze naar look stonk was dat misschien nog geen zo'n slecht idee. Toen ik vroeg om doggy te doen was 't tegen haar gedacht want ik was "trop grand" terwijl ik nu ook niet zo overdreven geschapen ben. Vlug afgewerkt, want ze hield dan nog constant de condoom vast terwijl ik bezig was. En achteraf nog onder m'n kloten gekregen dat ik de condoom te vlug uit had gedaan en ik "ging lekken op het bed." Dikke zever als je een beetje weet wat je doet bij het afdoen. Enfin, vlug kleren aan en naar beneden. Voor 't buitengaan haar toch gezegd dat ze beter wat minder vies doet en minder look eet. "Oui, oui, tu as raison." En dan vlug naar buiten. Mij ziet ze alleszins nooit meer terug...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan